Chapter no.39

1.9K 63 38
                                    

Ξεκλειδώνει την πόρτα και βλέπω την Χρύσα να έρχεται ξανά από εδώ. Έρχεται κοντά για να δει ότι είμαστε εμείς. Άρχισα να φτιάχνομαι για να εφαρμοστεί καλύτερα πάνω μου το φόρεμα. Η Χρύσα ήρθε μπροστά μας.

Χρύσα: Νάντια , Νάντια! Σε έψαχνα παντού.

Άρης: Ήταν απασχολημένη.

Χρύσα: Το βλέπω , το βλέπω. Τέλος πάντων , αφορά για ένα θέμα που θέλω να σου πω επειγόντως.

Κατάλαβα ότι ένιωθε άβολα με τον Άρη. Φυσικά και τον ξέρει όσα χρόνια όσα εγώ . Δεν είναι τόσο άνετη σε τέτοια θέματα παρόλο που μιλά με πολλά αγόρια. Γυρνώ τότε προς τον Άρη ο οποίος κοιτούσε το κενό.

Νάντια : Γλυκέ μου , θα μπορούσες να μας αφήσεις μόνες να μιλήσουμε; 

Άρης: Εμ... Ναι βρε μωρό μου , εννοείται.

Έρχεται κοντά μου και μου δίνει ένα φιλί στο στόμα όλο δικό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έρχεται κοντά μου και μου δίνει ένα φιλί στο στόμα όλο δικό μου. Το διέκοψε σύντομα όμως γιατί μας κοιτούσε η Χρύσα . Ήταν πρώτη φορά λογικό να έχει πάρει αυτή την έκφραση. Μη θέλοντας να τον αποχωρήσω με μόνο ένα φιλί του πιάνω το χέρι και γυρνά πίσω.

Νάντια : Θα τα πούμε μετά.

Άρης: Θα σε περιμένω.

Μου κλείνει το μάτι και φεύγει προς το γυμναστήριο που γίνεται το πάρτυ. Κοιτούσα την πορεία που ακολούθησε. Η Χρύσα κοιτούσε μια εμένα μια εκείνον. Μετά κούνησε τα χέρια της και έκανε παλαμάκια για να ξυπνήσω από τον λήθαργο μου.

Νάντια: Εμ ναι. Τι έγινε;

Χρύσα: Ήμουν μαζί με τον Νίκο.

Νάντια: Σας είδαμε εκεί στις κερκίδες σε φιλούσε. Είστε υπέροχοι μαζί.

Χρύσα: Μας είδατε;

Νάντια: Ναι εγώ και ο Άρης. Χωρίς να το θέλουμε. Ας πάμε στο θέμα μας τώρα , τι συνέβη;

Χρύσα: Να ρε συ δεν ξέρω αν είναι καλά να εμπιστευτώ τον εαυτό μου σε ένα player.

Νάντια: Με τον καιρό θα δεις ότι θα γίνει καλύτερος για εσένα.

Ο Κολλητός Του Αδερφού Μου Where stories live. Discover now