Keyifli okumalar.....☕...
Yataktan çıkıp kapıya ilerlemiş ve açmıştı. Gözlerini ovuşturduğu sırada karşısında Akif'i görmesi ile geri çekildi."Hoş geldin."
"Hoş buldum enişte. Kusura bakma erken saatte rahatsızlık verdim."
"Önemli değil."
Akif salona geçerken hemen ardından gelen genç adama dönüvermişti.
"Ablam uyuyor mu?"
"Gelmedi daha."
"Gelmedi derken."
"Gece gelmedi işte. Sanırım görev çıktı. Arada oluyor böyle."
"Pekala.. Beni, babam gönderdi."
"Babam mı?"
"Evet. Fuat dün akşam hastaneye götürülürken kaçmış."
Anlamsız bakışlarını Akif'e dikmiş, kimden bahsettiğini bulmaya çalışıyordu. İsim tanıdık gelirken iyice meraklanarak dudaklarını aralamıştı.
"Fuat kim? Niye kaçmış?"
"Şey.. Sen bilmiyorsun sanırım. Fuat, ablamın eski eşi. Biraz takıntılıdır. Hapishanedeydi, dünde acil hastaneye sevketmişler.."
"Yani.."
"Size zarar vermesinden korktuk biraz."
"Ezher."
Karısının ismi dudaklarından dökülürken koşarak odaya gitmiş ve telefonuna sarılmıştı. Genç kadını defalarca aramış ama ulaşmamıştı. Bu durum kendisini korkuturken kapının önünde dikilen Akif'e döndü.
"Açmıyor. Ezher.. Dün de mesaj atmadı. Akif.."
"Tamam enişte sakin ol. Babamı arayalım, o bilir ne yapacağımızı."
Ne kadar sakin kalmaya çalışsada kendiside endişelenmiş, arama yapmaya çalışan parmakları titrer olmuştu. Babasını arayıp olanı biteni kısaca anlatmış ve gelmesini beklemeye geçmişti. Bu sırada da uyanan Zümra ile ilgilenmeye çalışıyorlardı.
Devran salonun bir köşesinden bir köşesine volta atarken elindeki telefonla sık sık karısını arıyordu.
"Bu Fuat denen adam. Takıntılı dedin.."
"Öyle. Psikopatın teki."
"Ezher'e niye zarar vermek istesin?"
"İçeri tıktırdı. Birde aşık falan işte. Zateb IŞİD elemanı olduğu ortaya çıktı."
"Ne diye gidip evlendi o zaman?"
"Ne bilek enişte! Babam bilse izin verir miydi? Bizde anlamadık. Babası emekli subaydı. Ablamı istediler, aile olarak uygun gördü babam, ablamda bir süre görüştü, sonra evlenmeye karar verdiler."
..........
Gözlerini açtığında her yer dönüyormuş gibiydi. Doğrulmaya çalışıp elini alnına atmaya çalışmış ama olduğu yerden hiç kıpırdayamamıştı. Üzerindeki halsizliğe anlam verememişti. Ta ki son hatırladığı yüz aklına gelene kadar.
Derin bir nefes alıp etrafa daha dikkatli bakmaya çalıştı. Bir odada ve yataktaydı. Karşıda bir gardırop vardı ve hemen yanında sandalye duruyordu. Kalkmak için hamle yaptı ama vücudu kendisine itaat etmeyerek olduğu yerde kalmıştı. Tek kıpırdata bildiği göz kapaklarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP BİR YER (Tamamlandı)
General Fiction"Yüreğin başka türlü sönmez Ezher." "Peki ama.." "Aması yok. O kayıp yerden çıkmalısın. Hiç bir insan kayıp bir yerde yaşamamalı." "Nasıl çıkacağım?" "Zamanla ... Acılarında kaybolmuş bir yürek, kendisini bulabilecek mi? Ait olduğu yerde kalabilecek...