Yeni bir hikaye ile geldim.💙
Beğenmeniz umudu ile..
Desteklerinizi beklerim. 🥰...☕📚...
Hava çoktan kararmış, eve biran önce ulaşmak için adımlarını hızlandırmıştı. Günün yorgunluğu vardı üzerinde. Tüm günü koşuşturmaca içinde geçmiş ve zar zor akşam edebilmişti. Eve giderek özlem gidermek istiyordu. Her gün olduğu gibi bugünde koşar adımlarla gidiyordu yine.Bir biri ardına adım atmaya devam ettiği sırada kolundan kavrayan el ile anlık şaşkınlık yaşamış ve bakışlarını anında elin sahibine çevirmişti.
"Devran.."
"Kaçtır sesleniyorum, duymuyor musun?"
"Duymadım."
Çattığı kaşları ile kolunu çekip kurtarmış ve aldığı nefesi burnundan vererek tekrar dudaklarını aralamıştı.
"Ne istiyorsun?"
"Yemek yiyelim mi beraber?"
"Eve gideceğim."
"Ne acelen var Ezher? Yemekten sonra gide.."
"Yorgunum."
"Peki öyle olsun Ezher hanım."
Genç adama kısa bir bakış atıp yürümeye geçmiş ve arkasına bile bakmadan eve ulaşmıştı. Anahtarı yuvasına yerleştirip kapıyı açmış, içeri girdiği gibi salona yönelmişti. Koltukta oyuncakları ile oynayan kızını gördüğünde ise yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı.
"Zümra."
Minik kız ismini duyması ile başını kaldırmış ve annesini görmesi ile oturduğu yerden fırlamıştı. Eğilerek kendisine koşan kızını karşılayan Ezher ise sarıldığı gibi saçlarından öpmüştü.
"Meleğim nasılmış bugün?"
"Güjel."
Geri çekilip kızının yüzüne düşen saçlarını kulağının ardına sıkıştırmış ve tebessüm ederek başını okşamıştı.
"Hatice teyze nerede?"
"Memek yapıyor."
"Gel bakalım beraber."
Kucağına aldığı kızı ile mutfağa geçmişti.
"Kolay gelsin."
"Sağol kızım. Hoş geldin."
"Hoş buldum."
"Yemekleri yaptım. Geç olmadan ben çıkayım artık."
"Tamam Hatice teyze. Eline sağlık."
"Afiyet olsun kızım. Bizim oğlana selam söylersin. Hadi sağlıcakla kalın."
Hatice teyze çıkışa ilerlerken Ezher de kızını alarak odasına yöneldi. Cebinden çıkardığı çikolatayı miniğe verdiği gibi eşofmanlarını alarak banyoya gitmiş, elini yüzünü yıkayarak üzerini değiştirmişti.
Daha sonra da kızı ile oyunlar oynayıp vakit geçirmiş ve saatin geç olması ile uyutarak odasına götürmüştü. Yatağa yatırıp alnından öperek üzerini örttüğü sırada mırıldanmıştı.
"Rabbim seni tüm kötülüklerden muhafaza eylesin."
Usulca odadan çıkıp odasına geçmiş, okunan ezan ile yatsı namazını kılmıştı. Daha sonrada yaptığı kahve ile salona geçip oturmuş, kahveyi sehpaya bırakarak sırtını geri yasladığı gibi derin bir nefes almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP BİR YER (Tamamlandı)
Fiction générale"Yüreğin başka türlü sönmez Ezher." "Peki ama.." "Aması yok. O kayıp yerden çıkmalısın. Hiç bir insan kayıp bir yerde yaşamamalı." "Nasıl çıkacağım?" "Zamanla ... Acılarında kaybolmuş bir yürek, kendisini bulabilecek mi? Ait olduğu yerde kalabilecek...