4. Bölüm - "Ben birini seviyorum."

169 19 211
                                    


Keyifli okumalar diler.. Değerli yorumlarınızı beklerim.💙

...☕...

"Çevreyi temizletin, etrafta bir yaprak bile görmek istemiyorum."

"Emredersiniz komutanım."

"Aylak adam görmeyeceğim."

"Baş üstüne komutanım."

"Çıkın."

Odası boşalınca masadaki suyundan bir yudum almış, geri yaslanarak camdan dışarı göz atmıştı. Aklı karısındaydı. Kriz geçirdikten sonra daha çok üzerine titrer olmuş, onunla vakit geçirdiği zamanları çoğaltır olmuştu. Eli telefona giderken Şeyma'ya mesaj atmış ve masasında gözüne takılan dağınıklığı gidermeye geçmişti. Düzene takıntılıydı. Her şeyin intizam içinde olmasını istiyordu.

Kapı tıklatıldığında düzenlemeyi bırakıp ses vererek geri yaslanmış, içeri giren askere oturması için masanın sağ tarafındaki koltuğu işaret etmişti.

"Helikopter hazır komutanım."

"Birazdan çıkarız."

"Tamam, komutanım."

Asker kalkacak olmuştu ki kalkmaması için tekrar eliyle işaret verdi.

"Ezher nasıl?"

"Ezher?"

"Son günlerde çok durgun görünüyor."

"Evet baba. Sanırım Zehra'ya üzülüyor yine."

"Tahmin etmiştim. Torunum nasıl peki? Kaç haftadır görmedim meleğimi."

"İyi Elhamdülillah. Bir ara girip olmuştu ama atlattı çok şükür."

"Geçmiş olsun. Rabbim esirgesin miniğimi."

"Amin.."

.......


"Ezher, iyi misin?"

"Evet. Daha ne kadar soracaksın?"

"İyi olduğundan emin olana kadar."

"İyiyim Devran. Sorma artık. Rahat bırak beni."

"Olur ama gözüm üzerinde."

Odaya gittiği gibi banyoya girmiş, üzerindeki tişörtü çıkararak kirli sepetine atmıştı. Aldığı sık nefesler ile öfkesini yatıştırmaya çalışıyor, bir yandanda saçma sapan düşüncelerden kurtulmak istiyordu.

Banyonun kapısı açılınca öfkeli bakışları genç adamı bulmuş, rahatsız olmuşcasına çıkışmıştı.

"Ne var yine?"

"Hiç. Seni merak ettim."

"Etme. Kapat kapıyı."

"Neden?"

"Duş alacağım."

"Al."

"İzleyecek misin?"

"Yani.. Sadece iyi olduğundan emin olmak istiyorum."

"Devran saçmalama, kapat kapıyı."

"Tamam ama kapıyı kilitleme sakın."

"Kapat şu kapıyı."

Kapıyı kapatıp yatağa ilerleyerek uzanmış, başını gömdüğü yastığa sarılmıştı. Karısının çığlığı ile uyanmış, kabus gördüğünü anlayınca uyandırmıştı. Yataktan çıktığında ise kendisine zarar vermesinden korkarak takip etmişti. Önce balkona sonra mutfağa gitmiş, takip ediliyor olmasından rahatsız olarak öfkelenmişti.

KAYIP BİR YER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin