Taehyung Jungkook ile olan kavgalarından sonra konuşmamışlardı. Taehyung Jungkook gittiğinde kalan işleri hızlıca halledip sınıfa gitmişti.
Şuan Jungkook Taehyung'un yanında uyuyor ve Taehyung Jungkook'u izliyordu. Aklından geçen tek şey bir erkeğin dudaklarının bu kadar güzel olması normal miydi? Peki ya Taehyung'un o dudaklara dokunmak isteyişi normal miydi?
Taehyung okul bitimine kadar Jungkook'u izlemişti. Sanıldığı kadar uzun bir süre değildi Taehyung görsel sınıfındaki işlerini bittirdiğinde zaten son derse girmişlerdi.
Her ne kadar uzun bir süre olmasada Taehyung o süre zarfında yanındaki çocuğun yüzünü doyasıya incelemiş ve her bir zerresini ezberlemişti. Çok geçmeden zil çalmış ve küçük olan büyük olanı uyandırmıştı.
"Jungkook"
"hm?"
"Hala bana kızgın mısın?"
Cevap gelmemişti... Küçük olan buna aldanmadan konuşmaya devam etti.
"Bize gelmek ister misin? Gelirsen ramen yaparız. En sevdiğin tavuklu hemde"
"Tamam"
"Sonunda benimle konuştun Jungkook, çok korkmuştum bir daha benle konuşmayacaksın diye."
"Sadece teklifini kabul ettim, bu seninle barışmış olduğum anlamına gelmez Taehyung."
"Jungkook gerçekten çok üzgünüm, seni herkes yerine koymam hataydı, sen benim çocukluğum ve tek arkadaşımsın, özür dilerim."
Taehyung bu sözlerinden sonra Jungkook'a sarıldı. Büyük olan bu duruma saşırsada kucaklamasına karşılık verdi.
"Merak etme seninle bırak bir gün konuşmamayı bir saat konuşmasam cehenem ateşinde yanmaktan daha beter hissederim çünkü ben senin olmadığın bir dünya hayal edemiyorum."
•••
Evett bu bölümün sonuna daha geldik. Bölümleri uzun tutmuyorum çünkü sıkılmanızdan korkuyorum.
Buraya şu tatlışları bırakıyorum. (Her ne kadar benzemeselerde...)
-Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friend | Taekook
RandomTaehyung ve Jungkook çok uzun zamandır yakın arkadaşlardı, oh pardon, eskiden... Seme: Jungkook Uke: Taehyung Çok fazla bölüm olduğuna bakmayın genellikle bölümler kısa oluyor.