○I was drunk○

115 6 7
                                    

"UZAKLAŞ BENDEN!"

Taehyung naptığının farkına varmadan karşısındaki yüzün ona bağırmasıyla kendine gelmişti.

Ne yaptığını anlaması çok sürmedi, ağzını açmaya vakit bulamadan karşısındaki yüz son sözünü tekrarladı.

"UZAKLAŞ BENDEN"

"Jungkook bak yanlış anladın, çok sarhoştum ne yaptığımın farkında bile değildim lütfen, yalvarırım anla beni..."

Taehyung bu sözleri söylerken göz yaşlarına engel olamamıştı ama bu sözler büyük olanın umurunda bile değildi.

"DEFOL EVİMDEN!"

Taehyung bu sözler sonrasında evden koşarak çıkmış ve koşmaya devam etmişti.

Soluklanması gerektiğini anlayınca durmuş ve ağladığını o zaman fark etmişti.

Bunun üzerinr daha çok ağlamaya hâtta bağırmaya başlamıştı. Arkadaşlıklarını mahfettiğini düşündükçe ağlaması giddikçe hitdetleniyor ve durmayacak seviyeye gelmişti.

'Çok sarhoştum bu benim suçum değil sarhoşluğumun suçu, normal aklımda bir erkeği öpemem değil mi? Zaten bu mümkün bile değil, normal şartlarda çok iğrenç bir şey.

Taehyung kendine bu sözleri söyleyerek tatmin olmak gerçekleri reddetmek istiyordu, en çokda bunun hoşuna gittiği gerçeği reddetmek istiyordu.

•••

Asıl olaylara gelmiş bulunmaktayız. Hikâyenin çok hızlı gittiğini biliyorum elimden geldiğince ağırdan almaya çalışıcağım.

Bakınn ne buldum aslında bunu bir önceki bölüme koymalıydım ama daha yeni buldummm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bakınn ne buldum aslında bunu bir önceki bölüme koymalıydım ama daha yeni buldummm. Çok tatlılar, geçen bölümdeki sahneyi böyle hayal edebilirsiniz, tabi Tae'nin saçları kahve ama olsun.

-Y

Old Friend | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin