Teahyung'un Ağzından:
Jungkook'la o konuşmamızın ardından bir gün geçmişti, bugün okuldaydık, Jungkook benim yanımdaki sırada oturuyordu.
Arada bakışlarını hissetsemde görmezden gelmeye çalışıyordum.
Birden bile koluma çarpan kâğıt parçası hissetmemle tüm dikkâtim dağıldı.
Jungkook bana o kâğıt parçasını açmam için kaş göz yapıyordu, bende onun istediği gibi kâğıdı açtım, üzerinde 'okul çıkışı beni bekle' yazıyordu.
Ahhh, bu çocuk gerçekten ne saçmalıyordu?
•••
Okul çıkışı tabikide Jungkook'u bekledim, okul çıkışı onunla beraber gitmem için bu kadar ısrar ettiyse diyecek öneli bir şeyi olduğu düşünüyordum.
"Taehyung beklediğin için teşekkür ederim. Aslında seninle gitmek istediğim bir yer var..."
"Oh, cidden mi, beni bu kadar mı ciddiye almıyorsun Jungkokk, sana tekrar arkadaş olma niyetinde olmadığımı söylemiştim zaten..."
"Oh, hayır Tae, umm yani Taehyung seninle konuşmak istediğim ve emin olmak istediğim şeyler var, lütfen bu teklifimi ret etme."
Bunların hepsini tek bir nefeste söylediği için şaşırmıştım, sanırım benle gercekten düzgün bir konuşma yapmak istiyordu.
"Şey... peki madem bu kadar ısrarcısın, konuşmaktam zarar gelmez, beni nereye götüreceksin?"
"Gidince görürsün."
Bunu dedikten sonra yürümeye başladı, bende onun arkasından yürüyordum, yol yürüyerek 10-15 dakika civarı sürmüştü ve yol boyunca ne Jumgkook ne de ben konuşmuştum bu yüzden yol saatler gibi sürmüştü.
Geldiğimiz yer sahil kıyısıydı, doğru Busan'da deniz vardı, taşındığımızdan beri hiç sahile gitmemiştim, ilk kez Jungkook'la beraber Busan sahillerinden birine gelmiştim.
Jungook ile yaşanan başka bir ilk ha?
"Seol'da deniz olmadığından sahil de yoktu, seninle sahilde oturmanın nasıl olacağını hep merak etmişimdir, şehir dışına çok çıkmazdım bu yüzden hiç sahile gitmemiştim, ilk defa seninle sahile geldim."
Bu sözleri duymak beni daha da umutlandırmaktan başka bir şey yapmıyordu o yüzden konuyu değiştirmek istedim.
"Konuyu dağıtmaya çalışma Jungkook, beni buraya getirmenin sebebi ne?"
"Ah, şey, seni öpebilir miyim?"
•••
Ayyy kimsede demiyor bu yazar bölüm atmayı unutmus diye yaww.
-Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friend | Taekook
De TodoTaehyung ve Jungkook çok uzun zamandır yakın arkadaşlardı, oh pardon, eskiden... Seme: Jungkook Uke: Taehyung Çok fazla bölüm olduğuna bakmayın genellikle bölümler kısa oluyor.