○Please○

88 4 33
                                    


Sınıftaki kişiler yavaş yavaş çıkmak için hazıtlanırken o sırada Jungkook bileğimi kavramıştı.

"Sen burada kalıyorsun, Taehyungie..."

Gözlerim irileşmişti şuan bileğime ve onu kavrayan ele bakıyordum. Kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Neden hâlâ o karşımdayken böyle hızlı atmaya cüret ediyordu ki benim aptal ve bir o kadar da kırılmış kalbim? Bakışlarım yere doğru kayarken sonunda konuşacak cesareti bulmuştum.

"Neden beni rahat bırakmıyorsun Jungkook?"

"O yılların acısı çabuk geçmiyor diyelim"

Bakışlarım hâlâ yerdeydi ve gözlerim çoktan sulanmıştı, onla yüzleşcek Taehyung yoktu artık, o gücü benden çekip almıştı.

" Yemin ederim artık seni sevmiyorum, yalvarırım rahat bırak artık beni, o gün seni öptüğüm için de hoşuma gittini söylediğim için de çok pişmanım, lütfen Jungkook, lütfen bırak yakamı bir daha adıni bile anmıyacağım yalvarırım."

Bileğimdeki eli yerini korurken bu sefer de öbür eliyle çenemi kavrayıp bakışlarımızın buluşmasını sağladı.

"Kimse sana konuşurken konuştuğun kişinin yüzüne bakman gerektiğini söylemedi mi? Gerçi eskiden bakışlarını bir an bile gözlerimden ayırmazdın."

Bileğimdeki ve çenemki ellerinden kurtulup Jungkook'u geriye doğru ittim.

"YALVARIRIM SUS ARTIK SUS, YETER, GERÇEKTEN YETER, SON BİR SENEDİR AĞLAMADIĞIM GÜN KALMADI, BEN SEN VE TÜM OKULDAN YETERİNCE ÇEKTİM ZATEN, KAÇ KERE HİÇ YAŞAMAMIŞ OLMAYI DİLEDİM BİLİYOR MUSUN YA DA KAÇ KERE KENDİMİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTIĞIMI BİLİYOR MUSUN? BİLEMEZSİN ZATEN, O YÜZDEN BIRAK BENİM PEŞİMİ ARTIK LÜTFEN ÇÜNKÜ BEN BİR ERKEĞİ SEVMENİN ACISINI YETERİNCE ÇEKTİM..."

Sanırım sinir krizi geçiriyordum, zar zor aldığım nefesler ağlamam yüzünden iyice zorlaşıyor gözüm gittikçe kararmaya başlıyordu. Kendimi tamamen kaybetmeden önce hatırladığım ya da hatırladığımı sandığım tek şey Jungkook'un ağlayan yüzüydü.

•••

Saat sabah altı falan wattpade giriyim bari fic falan okurum dedim, kendi ficim geldi akıma hayrına bölüm attayım bari dedim nası ama? 🤠🤙

  Your Name animesinin kapak fotoğrafı ne güzelde yakışmış lan.

Bu arada haikyuu'nun 5. Sezonu kesin olarak duyuruldu çok mutluyum, sıkıntıdan 7. Kez başlayacaktım....

-Y

Old Friend | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin