○What's That?○

96 3 7
                                    

O günden sonra Tarhyung zorbalıklara maruz kalmıştı, defalarca ölmeyi dilemişti. Tuhaf olan yanıysa Taehyung ölmekten ve yalnız kalmaktan korkardı.

Taehyung, şimdiyse hiç olmadığı kadar yalnız ve hiç dilrmediği kadar ölmeyi diliyordu.

Okuldaki zorbalıklara gelecek olursa ona tüm işlerini yaptırıyorlar öğle yemeklerini aldırıyorlardı.

Taehyung bunlara itiraz edemezdi, eğer ederse onu daha çok döverlerdi, Taehyungu sürekli dövüyorlardı.

Olayların üzerine bir kaç kez Jungkook ile göz göze gelmişlerdi, Jungkook'un bakışları çok farklıydı daha önce böyle baktığını görmemişti.

Her zamanki gibi okuldan sonra eve geç gitmişti çünkü Jungkook'un sevgili arkadaşları onu rahat bırakmıyordu.

Taehyung eve girdiğinde annesiyle göz göze gelmişti...

"Anne, neden erken geldin?"

"Taeyung... okuldan bazı haberler aldım..."

Taehyung'un gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

"Jungkook ile aran eskisi gibi değilmiş, aranızda bir şey mi oldu, oğlum?"

Taehyung bunu kafasıyla reddedip odasına doğru ilerlemeye çalıştı ama annesi kolunu tuttu.

Bunun ardından Taehyung acıyla inledi, annesi endişeli gözlerle Taehyunga baktı, onu incittiğini düşünüuordu.

"Taehyung, iyi misin, canını mı yaktım?"

"Hayır, anne yakmadın merak etme."

"Aç kolunu emin olmam gerek."

Taehyung korkmuştu, eğer kolunu açarsa annesi morlukları görecekti, Taehyung korkuyordu.

Annesi Taehyunga doğru ilerledi ve kolunu açmaya çalıştı, Taehyung buna engel olmaya çalışıyordu.

"Anne, yapma böyle canımı dahs çok yakıyorsun!"

"Taehyung sabit dur!"

Bunun ardından Taehyung yere düştü, kolu ve beli düştüğü için açılmıştı, annesi bedenindeki izleri görünce şok olmuştu...

"T-taehyung b-bu izler ne?

•••

Evett 5 gün sonra geldim ĞDJDHDISĞDIDJEDBSJ

Nasılsınız bakimmm, umarım iyisinizdir, falan filannnn...

Nasılsınız bakimmm, umarım iyisinizdir, falan filannnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzücü bölümlerin sonuna gelmek üzereyizzzz...

Old Friend | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin