Junkook'un kusmuğunu temizleyip zar zor üstünü temizleyebilmiştim. Sırdaysa onu ayıltmak vardı.
Halka açık tuvaletlerden birindeydik, saat geç olduğundan olacak ki bizim dışımızda insan yoktu.
Jungkook'u esesinden tutarak lavaboya doğru eğmeye çalıştım, sarhoşluğundan olcak ki ona lavaboyu tehtit olarak algılayıp, bana direniyordu.
"Tæhgukk beni boğmaa!"
"Seni boğmuyorum Jungkook, biraz yardımcı olursan çok güzel olur."
"Öğmek içkin joğk geçikim"
"Ne dediğini anlamıyorum, tanrı aşkına neden senin kafana uydum ki!"
Bu sefer ensesini son gücümle itip onu çeşmenin altına sokmuştum, yüzünü soğuk suyla durulayınca biraz olsun kendine gelmişti.
Tuvaletten çıkıp onu bir banka otturmuştum, daha iyi ayılmasını sağlamak için kahve almaya karar verdim.
"Burada bekle Jungkook, senin için kahve alıp gelicem."
Hemen karşına 24 saat açık olan bir bakkâl vardı, şaslıydım bakkâldan hemen 2 kahve alıp Jungkook'un yanına gittip. Kahvenin kutusunu açıp Jungkook'a uzattım.
"Al iç bunu, kendine gelemene yardımcı olur."
"Teşekkür ederim."
Haffiften kendine geldiği için bana ne zorluklar çektirdiğino hatırlıyora benziyordu, bu yüzden biraz olsun mahçup olmuştu.
"Eve gitmemiz gerek, saat epey geç oldu, ailen edişelenmiştir değil mi, nerede oturuyorsun?"
Jungkook'un nerede yaşadığını bilmiyordum, Seoul'dayken evlerimiz yan yanaydı bu yüzden sürekli birbirimizde kalır veya birbirimizin evinde vakit geçirirdik. Junkook kahvesinden bir yudum bana döndü.
"Ailemin endişelenceğini sanmıyorum ve evim çok uzak sayılmaz okula yakın bir yerde yaşıyorum."
"Nasıl endişelenmezler?!"
"Oh tabi, sen sonradan yaşanan şeyleri bilmiyorsun, ailem okulda yaşanan şeyleri duydu, yani nasıl desem birileri sana yaşattığım şeyleri müdüre söylemiş..."
Jungkook'a sadece üzgün üzgün bakmakla yetiniyordum, müdüre olan biten her şeyi anlatan kişiler benim ailemdi ama bunu Jungkook'a bunu söyleyemedim.
Ben Jungkook yüzünden acı çekmiştim, o da benim yüzümden, sanırım durum artık eşitlenmişti.
"Tabi bunu duyan müdürde öfkeden deliye dönüp ailemi okula çağırdı, olan biten her şeyi annem ve babam müdürden öğrenince etraf ceheneme döndü, beni ceza olarak Busan'a gönderdiler, onlar şuan Seoul'da, bense sen okuldan ayrıldıktan yaklşık bir ay sonrs buraya geldim, o zamandan beri ailem beni bir kere aramayı bırak mesaj bile atmadılar."
Bunları duyunca şok olmuştum Jungkook'un bu denli aile sorunlarının olduğunu bilmiyordum, daha doğrusu nasıl bilebilirdim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friend | Taekook
RandomTaehyung ve Jungkook çok uzun zamandır yakın arkadaşlardı, oh pardon, eskiden... Seme: Jungkook Uke: Taehyung Çok fazla bölüm olduğuna bakmayın genellikle bölümler kısa oluyor.