"JUNGKOOK ÇIK DIŞARI"
Taehyung bağıra bildiği kadar yüksek sesle bağırıyordu.
Jungkook bu adını bağırıldığını duyunca kafasını camdan cıkardığında Taehyung'u gördü.
"ÇIK DIŞARI, YOKSA BEN GİRERİM İÇERİ!"
Jungkook aşağıda duran ucubenin ne diyeceğini merak etti ve merakla dışarı doğru çıktı.
"Ne var Taehyung?"
Taehyung elinde duran telefonu açtı ve videoyu gösterdi.
"Bunu bana neden yapıyorsun Jungkook, NEDEN?"
"Hah, birde karşıma geçip bunları yüzsüz gibi soruyor musun?"
"Evet, h-hoşuna gittiğini söylemiştin!"
"HOŞUMA FALAN GİTMEDİ, HAYATIMIN EN İĞRENÇ ANIYDI! EN YAKIN ARKADAŞIN BİLDİĞİN KİŞİNİN SENİ SARHOŞKEN ÖPMESİ!"
"BENDE SARHOŞTUM!"
"Kameralar önünde itiraf eden ben değildim Taehyung~"
"N-neden beni video çektin, Jungkook?"
"O acınası halini herkesin görmesini istedim!"
"Neden?"
"Asla anlamıyorsun değil mi Jungkook, sana dediğim her şeyi farklı anladın sen, sana aşık olduğumu mu sandın veya sana farklı bir gözle baktığımı mı, tıkpı senin gibi?"
"A-ama sen de demiştin-"
"KENDİNE GEL ERKEKSİN SEN! BENDE BİR ERKEĞİM TAEHYUNG!"
"Biliyorum, kahretsin herkesin önünde beni rezil etmek zorunda mıydın?Senin ve o sülük arkadaşların yüzünden okuldaki herkes benim ölmemi istiyor!"
"Hem cinsinden hoşlanmak bir hastalıktır, Taehyung, insanlar hastalıklı kişileri sevmezler, onlara acırlar Taehyung~"
"Sen gerçekten benim tanıdığım Jungkook musun?"
"Hadi ama senin bir ucube olduğunu öğrendikten sonra sana eski Taehyungmuşsun gibi mi davranacağımı düşündün, gerçekten?"
"..."
"Cevap vermessin tabi, bey Taehyung bir şey sorucam."
"Sorma, konuşucaklarımız bu kadar..."
Taehyung bahçe kapısına doğru ilerlerken Jungkook ise arkasından bağırdı.
"Kendini hiç benim altımda inlerken hayal ettin mi?"
●●●
Her seferinde nasıl da şak diye bırakıyorum ama eheh. Bu sırada her seferinde atmıcağım diyip atamam B)
bunun sebebi ikizler burcu olamam değil okunmanın artmasi için elimden geldiğince çok yazmam eheheh. Kahretsin çok iyi bir insanım.😩😩😩Aslında buraya Taekook koyacaktım ama karşıma bu güzellik çıktı baş harfi Jiminmiş. Şey diyormuşum kimin biasıı buuuu, şaka vallaha şaka ŞAKA HA (ciddiye almayın pls🥲). Bu arada matematikten 100 alan ben halleri, bugün kimya ve din vardı, yarın FİZİK var YARABBİM BİSMİLLAH! Bana şans dileyin yoldaşlarım.🤸♀️🤸♀️🤸♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friend | Taekook
RandomTaehyung ve Jungkook çok uzun zamandır yakın arkadaşlardı, oh pardon, eskiden... Seme: Jungkook Uke: Taehyung Çok fazla bölüm olduğuna bakmayın genellikle bölümler kısa oluyor.