Jungkook'un Ağzından:
"Cevabımı gayet net bir şekilde verdiğimi sanıyorum Jungkook, bu saaten sonra seninle tekrar arkadaş olma niyetinde değilim, bunun gibi sebepler için lütfen benim ve kendi zamanından olma."
Taehyumg bu sözleri söyledikten sonra gitmişti, bense hâlâ okulun bahçesinde oturuyor ve düşünüyordum.
Ona aşık değildim ki, eşcinsel bile değildim, nasıl onla sevgili olabilirdim?
Tek istediğim şey onunla olan eski zamanlarımızdı, onun arkadaşlığını çok özlemiştim ama o benden hoşlanırken tekrar arkadaş olmamız mümkün bile değildi...
O beni öptüğü zaman cidden ne hissetmiştim? O zaman çok şaşırdığım için tam olarak ne hissetiğimi bilmiyordum, o zamana dair hatırladığım tek şey çok şaşırdığımdı.
Şimdi onun beni öptüğü zamana geri dönseydim, beni öpmesine tekrar izin verir miydim?
Bir kaç gün önce bu sorumun cevabı kesin ve netti, buna kesinlikle izin vermezdim çünkü aramızdaki olayları tetikleyen asıl olay onun beni öpmesiydi ama şuan bu sorunun cevabından emin olamıyordum.
Sonuçta tüm bu olanların çoğu benden kaynaklıydı ama beni bir kez daha öpseydi o zaman ne hissederdim? Onu sevip sevmediğimi anlar mıydım? Ya bunun sonucunda onu sevmediğimi anlarsam ne yapacaktım.
•••
Bölüm atmayı unuttan yazar...
Neyse canım atık işte.
Tekrar huyum kuruyasıca 3 kelimelik bölümlere geçtik, amennn neyse alan memnun satan memnun.
-Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Friend | Taekook
RandomTaehyung ve Jungkook çok uzun zamandır yakın arkadaşlardı, oh pardon, eskiden... Seme: Jungkook Uke: Taehyung Çok fazla bölüm olduğuna bakmayın genellikle bölümler kısa oluyor.