○First Day○

89 4 7
                                    

Lisenin ilk günü çoktan gelmişti. Hem heyecanlı hem de gergindim. Okulun ilk günü olduğu için beni okula ailem bırakmıştı.

Okulun kapısından geçtikten sonra sınıfıma çokta hızlı olmayan adımlarla gitmeye başladım.

Heyecanli ve gergin olmama rağmen mutlu değildim bunun aksine mutsuz da değildim. Karışık duygular içerisindeydim.

Düşüncelerimden kurtulunca sınıfımın olduğu kata geldiğimi fark ettim gelmem o kadar da uzun sürmemisti, okul 5 katlıydı, 1. Katta lobi, diğer katlardaysa sınıflar vardı.

1. Sınıflar 2. Katta, 2. Sınıflar 3. Katta ve 4. Katta 3. Sınıflar vardı, son kat olan 5. Kattaysa da teras vardı.

Sınıfım önüne geldiğimde gergin adımlarla girdim. Sınıfta çok kişi yoktu, gelen kişilerde önlere oturmuşlardı. Bense çok göze batmayan arka sıralardan birine oturmayı tercih ettim

•••

Ders zili çalmış ve içeri öğretmen girmişti. Ögretmen 180 boylarında ve yirmili yaşlarının sonunda birine benziyordu ve verdiği enerji tuhafttı, çok geçmeden kendini tanıtmaya başladı.

"Merhaba çocuklar, ben matematik aynı zamanda sınıf öğretmeniniz olan Kim Namjoon, 29 yaşındayım ve 5 senedir öğretmenlik yapıyorum, önümüzdeki bir sene boyunca iyi geçinelim. Bu seneki ilk dersimiz olduğu için öcellikli olarak öğrencilerimi tanıtmakla başlamak isterim, evet, senle başlayalım tatlım."

Adam tek hamlede çok fazla konuştuğu için affalamıştım. Affalamam çok uzun sürmemişti o süreç zarfında öğrenciler yavaş yavaş adlarını söylüyor ve kısa olasada hobilerinden bahsediyorlardı.

Sıra önümdeki çocuğa geldiğinde çocuk yavaşça ayağa kalktı, boyu benden kısaydı ama aramızdaki fark o kadar da çok sayılmazdi. Saçları kısa ve siyahtı, ensesi de tıraşlı değikdi ama kısaydı, çocuk önümde olduğu için yüzünü göremiyordum. Çocuk konuşmaya başladığı zaman sesinin bir kız gibi ince ve temiz olduğunu fark ettim, ergenlik çağında olan bir erkeğin sesinin böyle olamsı normal miydi?

"Adım Park Jimin, 16 yaşındayım, Busan Lisesinden geliyorum ve d-dans e-etmeyi s-severim."

Adının jimim olduğunu öğtendiğim çocuk hobisini söyledikten sonra tüm sınıf sessizce kırkırdamıştı.

Jiminin hobisini söylerken terredüt edip kekeleyerek söylemesinin nedenini şimdi anlıyordum, gerçekten insanlar neden bu kadar geri kafalıydılar anlamıyordum bana göre bir insanın ne olursa olsun sevdiği şeyo cinsiyet kalıplarına aldırmadan yapması çok cesurca ve hoş bir şeydi.

Sıra bana geldiği için yavaşça sadeleyemi geri çekip ayağa kalktım ve konuşmaya başladım. Ben son kişi olduğum için nerdeyse tüm sınıf bana bakıyordu.

"Adım Kim Taehyung, şuan 15 yaşındayım, ortaokulu Seoul'da okumuştum bir takım sebepler yüzünden Busana taşınmak zorunda kaldık ve son olarak oyun oynamak."

Oyun oynamak mı? Tch... en son oyun oy adığım zaman Jungkook'la oynadığım geceydı, o oyundan sonra hiç bir şey yolunda gitmemiş ve altüst olmuştu.

Ben bu düşünceler içinde yerime oturmaya hazırlanırken aninden kapının açılmasıyla duraksadım, içeri solullar içerisinde bir çocuk girmişti, eğilerek soluklandığı için yüzünü göremiyordum, aniden dikleşti ve konuşmaya başladı.

"Geç kaldığım için için özür dilerim öğrermenim. (Sınıfataki kişilere hızlıca bakarak.) Ben Jeon Jungkook."

•••

Uuuuu ne kaos ama di miii?

Bu bölümü şu sekilde yazdim sevgili okurlarım.

Şimdi benim beynimdesiniz ehem.

"ULAN BEN BİR ŞEY UNUTTUM GIBI ACABA NEYDİ?"

Sabah 7'de

"LAN YENI BÖLÜM ATACAKTIM!!"

ASLA BETIMLEYEMEDİĞİM JİMİNİN SAÇI, JİMİN SESİNE KIZ GİBİ DEDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERIM, MELEK GİBİ SESİN VAR AMA NASI BETİMLERİM BİLEMEDİM HÜÜ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ASLA BETIMLEYEMEDİĞİM JİMİNİN SAÇI, JİMİN SESİNE KIZ GİBİ DEDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERIM, MELEK GİBİ SESİN VAR AMA NASI BETİMLERİM BİLEMEDİM HÜÜ.

neyse hadi iyisiniz size 500 kelimelik uzun bölüm yazdım.

-Y

Old Friend | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin