Kahverengi Ayicigim

157 10 0
                                    

Sabah Cenk'le bulusacagim icin erken kalkip hazirlandim. Aksam telefonumu şarja koymayi unutmusum olamazzz! !!! Şarjim suan % 9 bu bana asla yetmez.
Telefonumu ewde birakip asagida olan Ceyline,
+ ben çıkıyorum
- nereye yaa sabahın köründe,  hem annemler izin vermez.
+ bugün beni idare et lütfen.....
- uff tam hadi bayyy :)
Kapiyi yavaşça açıp, kaçtım. Hızlı adımlarla ewin görünmeyen gizli tarafına saklanıp, Cenk'i bekledim.
Cok gecmeden oda geldi ve gülümseyerek lafa atladı.
- erkencisin bas belasi
+ ewette, nereye gidiyoruz?
Hafif gamzelerini cikararak
- gidince gorursun
Diye karşılık vererek, önden yürümeye başladı. Ne anlatmaya calisiyordu?
Yaklasik 15 dakika yurudukten sonra kucuk bir dükkanın içine girdik. Cenk eline halka cubuklarini alarak karsisindaki kulelere gecirmeye calisirken bende onu izliyordum. Sonuncu halkayi bana uzatarak:
- al bakalim baş belası bunu kuleye gecirirsen hediye kazanirsin.
+ tamam :)
Diyerek gulumsedim. Ic sesimle tartisirken cesaretimi toplayip elimdeki çember çubuğu kuleye şans eseri gecirdim. Çocuk gibi seviniyordum. Cenk olmasa etrafta çığlık cigliga kosacaktim da olsun. İçimden sewinirim. Cenk bana aferin bakislari atarken, adam onume 3 tane oyuncak getirdi.
- seç bakalım
Ben en sağdaki kocaman kahverengi ayicigi seçtim. Cenk kocaman ayicigi kucaklayip dukkandan ciktik.
- bence bunun ismi cenk olsun nedersin?
+ neden senin ismin?
- çünkü ben seni buraya getirmeseydim bu ayicik baskasina gidecekti.
+ haklisin,  tamam cenk olsun
Ikimizde birbirimize bakip gulumsedik.  Ewin onune geldigimizde ayicigi kucağıma verip gitti. Bende ewdekilerle goz temasi kurmadan , koşar adımlarla odama ciktim. Ayicigimi yatagima koyup, öğle uykusuna yattim.

Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin