Sabah saat 7 de kalktim. Şırıl şırıl yagan yagmurun sesini.dinliyordum. Tabi geceden camimi acik biraktigim icin odamin icini biraz su basmisti. Odamdan cikarak ruzgarin yanina gittim. Ruzgar hala horul horul uyuyordu. Bas ucuna gecerek, uyan diye ciglik attim. Kolumdan tutarak beni yastikla bogmaya basladi. Misafirimiz cenk'te sesimizden dolayi uyanip, yanimiza geldi. Ve aramizda en dogru cumleyi ortaya atti.
- ben cok aciktim...
Ruzgar'da, cenk'de bana bakiyordu
+ sakin bana bakmayin ben kahvaltiyi hazirlamam
Odun ruzgar'cigim hemen burnunu sokmayi basardi...
- sen kizsin biz erkegiz tabi sen hazirliyacaksin
+ baska emrin var mi? Hayatta hazirlamam...
Zeki cenk'de lafa karisti
- tamam kavga etmeyin. Gidip disarida yeriz.
Hepimiz bu fikre ortak olup, hazirlandik ve ilk gordugumuz yerde kahvalti ettik. O arada telofonuma mesaj geldi.
Kimden: Ada
+ lutfen istanbul'a gelmen lazim cok kotuyum sana ihtiyacim var.
Ada benim istanbul'daki en iyi arkadasim. Yaklasik 6 senedir beraberiz. Gercekten de iyi bir arkadas. Ama ben burdakilerini birakip gidemem. Peki ada ne olacak bu sefer? Uffffffff resmen dort duvar arasinda kaldim.
Ruzgar'a ve cenk'e bu durumu anlattim. Ruzgar bu konuya razi oldu ama cenk kabul etmise benzemiyordu. Aman o kimki sadece arkadas onun dedigini mi yapacagim? O kimki o kimki?
Cenk'e karsi sen kimsin ki diye soylendim. Bu cumlelerim gercekten de agir oldu. Gozlerinden ates cikiyor gibiydi. Gozlerimin icine bakarak- ben kimim biliyor musun? Ben seni ilk gordugumden beri asik olan adamim. Ama senin icin hic misim bunu anladim.
Suratim kipkirmizi oldu.
Cenk yerinden kalkti ve hizla yurumeye basladi. Arkasindan kosrak;+ ben de seni seviyorum diye bagirdim.
Yerinde durdu arkasini donerek bana bakti.
- beni inandir askina
Dedi ve yoluna devam etti.
Ewine girerek kapiyi hizla kapatti. Bende eve gittim. Ruzgar ewde yoktu. Direk odama ciktim ve perdenin kucuk yerinden cenk'in odasina bakmaya calisiyordum, ama bir turlu goremiyordum. Yatagima uzanip dusunmeye basladim. Mesela ne kadar akilsiz oldugumu...Bu durumu ada'ya anlatrak, gelemiyecegimi soyledim. Oda anlayisla karailadi. Ada isini halletim ama cenk'in tekrar guvenini nasil kazanacagimi dusunmeye basladim. 2 gun boyunca boyle gecti. Ama sonunda cevabi buldum. Cenk'in kapisina giderek, kapiyi calmaya basladim. İnadina yarim saat kapiyi acmadi. Ama ben pes etmedim. Zile basmaya devam ettim. İnadima dayanamayip, kapiyi acti.
- nevar ne istiyorsun?
+ yumurta
Diyerek bu durumda igrenc bir espiri yaptim.
- dalga gecmede anlat
+ hayatimiza en bastan baslayalim mi?
- nasil olacakmis o is?
+ iste boyle
Diyerek elinden tutup, tanistigimiz ilk yere goturdum. Elimi uzatarak
+ merhaba ben gunes. Tanistigimiza memnun oldum...
Cenk gulmeye basladi. Beni affetmis olacak ki karsilik verdi.
- bende cenk benim le cikarmisin guzel bayan?
+ hey biz boyle tanismamaliyiz
- en bastan baslamak yerine hayatimiza yeni bir sayfa acsak sonucta ikiside ayni sey...
+ olur.
- eeeeeee cevabini bekliyorum.
+ ne cevabi?
- cikma teklifi cevabi
+ hayir ben seninle cikamam uzgunum
- niye ben sana ne yaptim?
+ saka yaaaaaaa evet teklifini kabul ediyorum.
Beni kucagina alarak dondurdu. Yaklasik 7 saat takildiktan sonra beni eve birakti. Hic ayrilmak istemiyorduk ama bugunluk bu kadar yeterdi. Merdivenlerden kosarak ciktim ve odama girdim. O yumusacik yatagima kendimi attim, derken telefonuma mesaj geldi.
Kimden: cenk
- seni ozledim
Bende bu mesajini yanitsiz birakmak istemedim.
+ ne cabuk ozledin yarin bulusuruz. Hem benim cok uykum var.
- tamam tamam sen uyu. İyi geceler...))
Telefonumu sarja koyarak gozlerimi kapattim ve bugun ku gecirdigim zamanlari gozumun onunden gecirmeye basladim...
Devami gelecek vote ve yorumlarinizi bekliyorum...))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAMI OL
Teen Fictionyanlışlıkla hikayemi sildigimden dolayı en baştan yazmak zorunda kaldım. Yani alıntı sanmayin:)