Kapidan iceriye girdigimde herkes
dört bir yana savrulmus, bazilari dertlerini düşünürken , bazilari dedigimizde Rüzgar telefonundan oyun oynuyordu. Beklemedik bir anda kapı çaldı. Yasmin kapıyı açtığında:
Kim: Erdem
Bu cocugun burda ne işi vardı?
Rüzgar bu sefer beni ewden kovacak galiba......
Arkasından Cenk'te çıkınca kalbim dışarı çıkmak için can atıyordu.
Acaba ne haltlar yedim diye dusunurken, Erdem rahat bir şekilde koltuga yayıldı. Cenk ise hayattan bikmis gibiydi. Kesin bu Erdem denen çocuk, Cenk'e bir şey yaptı. Hissedebiliyorum.......
Erdem herkesi tek tek suzdukten sonra derin bir nefes alarak lafa başladı:
- Güneş....
Allah'ım bu çocuk benim lanetim oldu galiba, bize lanetler saçıyor. Uff ne sacmaliyorum bee.....
+ efendim
Ses tonum gayet yumuşak ve sakindi.
- sen Yasmin'in neyi oluyorsun?
Neden sormustu ki? Biliyodum zaten bu kizda bir şeyler olduğunu.....
+ yakın arkadaşı
Dedikten sonra, Cenk yanima geldi.
Gerçekten herkese ne olmuştu böyle.
- Yasmin benim neyim oluyo onu biliyo musun?
Oha bu kız neler karistiriyo böyle. Cenk'e şaşkın şaşkın bakarken, Cenk kulagima egilerek :
- ben de daha yeni öğrendim
Yaa tek benim haberim mi yok? Neyi ogrenmisler..... ufff patlicam simdi...
Erdem'e dönerek:
+ neyin oluyomus?
- sewgilim
Tövbe Yarabbim, sewinsem mi, uzulsem mi? Tamam çıkıyo olabilirler ama bana daha önce niye söylemedi. Yada Erdem bunu neden alaylı ve gülerek anlatiyodu ki? Öbür yandansa Yasmin aglayacak duruma gelmişti.....
+ tamam olabilir mutluluklar
- ama ben Yasmin'le sadece 2 gün çıktım
+ neden?
- çünkü o simdi, taaa Hollanda'da ki Cenk'in yeni ogrendigi kardesiyle cikiyomus.
Agzim açık Yasmin'e bakarken, bir yandan da Cenk'e sewinmistim. Sonunda kardesinden haberi vardı. Neyse olayimiza dönelim. Gerçekten ama gerçekten sasirmistim. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
+ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
- asıl bomba geliyo millet: Yasmin ben ve Cenk'in kardeşi Çağdaş'la çıkmadan önce, biricik kuzenin Rüzgar'la da çıktı.
Yuh artik bu kadarına katlanamazdim. Bu nasil bir kizdi yaa....
Ceylin ayağa kalkıp, Yasmin'e doğru gitti. Yasmin'in o güzel pembe yanaklarina tokadı yapistirdi. Gerçekten iyi olmuştu. Yasmin dayanamayip koşarak ewden çıktı. Herkes sessiz sakin ewlerine gitti. Bu 2 gündür olay ustune olay ya. Tatil yapmaya mı geldik, yoksa olay yaratmaya mi? Rüzgar odasına çekildi, Ceylin'de koltukta oturmuş, bir şeyler düşünmekle mesguldu.
O kadar dalmistim ki , telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim....
Kimden : Cenk
- yarın sabah aynı saatte, aynı yerde
+ tamam
Diyerek bir of çektim. Gercekten yarin Cenk'le konuşacak çok şey vardı.Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAMI OL
Teen Fictionyanlışlıkla hikayemi sildigimden dolayı en baştan yazmak zorunda kaldım. Yani alıntı sanmayin:)