:-) :-) YENİ YIL :-)

23 1 0
                                    

Dun olan butun yorgunluklarimi, maceralarimin hepsini bosaltmistim. Bugun yeni yil oldugu icin biraz heyecanli birazda normal bir yani siradan bir gun gibiydi. Evet yeni yil eglenceli guzel bir sey ama hicbir seyi degistirmiyor. Gine normal hayatina devam ediyorsun. İcimdeki sesimle tartisirken telefonuma mesaj geldi.

Kimden: cenk
- asagiya in yilbasini kutlayacagiz

+ delirdin mi gece giricez o zaman kutlariz. Hem ben kutlamayi dusunmuyorum seninle olsam yeter.

- tabikide benimle olucaksin
Tamam hadi gel bekletme beni sıkıldım ya

+ git ya uyuyacagim

- ne uyumasi ya

+ bay bay

Diyerek bidaha mesajlarina cevap vermedim. Kendimi yataga attim ve gozlerimi kapatip uyumaya calisiyordum derken cam tiktiklanmaya basladi. Kafami yavasca kaldirip cama baktim. Tabi baska kim olabilirdiki? Daha fazla bekletmeden cenk'e cami actim ve iceriye girdi. Ruzgar gormesin diye odamin kapisini kilitledim.

+ ne isin var? Ruzgar gorurse bittin sen hadi git ya

- kovuyomusun beni?

+ evet. Ne yapiyomus gibi gorunuyorum

- tamam bende buraya aksam yani yilbasi gecesi seninle olamayacagimi ve simdiden seninle beraber olmak istedim. Madem oyle sen rahatina bak ben gidiyorum.

Tam camdan cikiyordu ki kolundan tutup bana dogru geri cevirdim.

+ nasil ya benimle ilk yilbasini gecirecegimiz gunde yanimda olmayacak misin?

- az once koyuyodun noldu sana

+ ya uzatmadan anlatsaydin kovmazdim

- dinledin miki?

+ ya tamam da yilbasi gecesi nereye gideceksin?

- patron izin vermiyo calismam gerek

+ sen ne ara calismaya basladin ve benim niye haberim yok

- sana anlatamadim cunku hic bos zamanim olmuyodu zaten sende fazla gelemiyordun yanima.

+ nerede calisiyosun?

- kumsal tarafinda cafede.

+ tamam ne guzel Ruzgar'i da alip senin calistigin cafeye geliriz gine ben senin yaninda olurum.

- peki. O zaman patron kizmadan ben gidiyim.

+ hadi cok durdun zaten bay bay

Diyerek cami suratina kapattim ve derin bir nefes aldim. Yatagima uzanip gozlerimi kapadim. Kapiyi acmaya calisan bir şahıs yani o Ruzgar oluyor

- gine mi kendini deprosyona soktun?

Diye bagirip gulmeye basliyordu. Bende oflayarak yataktan kalktim ve kapiyi actim.

+ ne Ruzgar noolduuuu.

- ben cikiyorum

+ tamam bay

- nereye gidecegimi sormayacak misin?

+ yoo...

- neden?

+ ben seni ne zaman evde goruyorum ki bide soruyosun?

- tamam hadi bos bos konusma ben ciktim.

+ haa simdi bos bos konusan ben mi oldum

Cevap vermeyerek ve kapiyi hizlica cekerek gitti. Ben bu cocugu anlamiyorum ya. Her zaman ki gibi gine moralimi bozdu. Neyse simdi enerjimi boyle gereksiz seylere harcamamaliyim. Bugun full dinlenicem, rahatima bakicam ve kimse beni rahatsiz edemiyecek. Kulakligimi takip, yatagima uzanip ve gozlerimi kapayarak o guzel ruyalarima daldim.  Aradan kac saat gectiginin bile farkina varmamaistim. Tabi bu dogal bir sey sonucta uyuyordum. Beni uyandiran telefonumdaki baterili en berbat sarkiydi. Ama iyikide uyandirmis yoksa geckalabilirdim. Saat 10.26'yi gosteriyordu. Toplam 5 saat uyumusum. Yilbasi partisi yarim saat sonra baslayacakti. Tabi yarim saatte yetisebilir miyim bile onuda bilmiyorum. Saclarima fon cektim kisa elbise ve olmazsa olmaz topuklularimla kobin yaratip gittim. Yolda topuklularla yurumek gercektende egitim gereken bir seydi. Yolda giderken Ruzgar'ida arayip cafeye gelmesini soyledim. Her taraf isil isildi. Cafenin onunde kocaman bir yilbasi agaci vardi. İceriye girdigimde cenk'i hicbir yerde goremiyordum. Arkamdan belime sarilan iki el beni korkutmaya yetmisti.
Karsimda duran cenk

- sabahtan beri seni bekliyorum

+ uyumustum gec kalktim

- peki

Elimden tutaraka beni calistigi yere goturdu. Mutfak kismina girdik ve orada 5-6 calisan vardi. Cenk yemek yapiyo olamzdi cunku o yemek yapmayi bilmiyordu.

+ eee senin isin ne

- getir goturculuk yapiyorum

+ hmm yani garsonluk

- aynen

Elerimi birazdaha sıkı tutarak bana sadece oyle bakti

+ neden oyle bakiyosun bana kendimi bir garip hissettim

- beni ne kadar seviyosun onu anlamaya calisiyorum

+ nasil yapiyosun bende yapiyim aynisini

- gozlerinin taa en icinden sadece bana bakinca parlayan bir ışık var ordan anliyorum.

+ vayyy ama ben sende goremiyorum

- hah o zaman hisset ama kalbinden

+ bak o zaman yakaladin işte

Derken yilbasina son 2 dakika kalmisti. Cenk'le beraber disariya ciktik ve birbirimize sarilarak havai fisekleri seyrettik.

Vote ve yormlarinizi bekliyorum devami gelecek

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin