PARTI......

94 8 0
                                    

Sabah o kadar rahat uyandim ki, Rüzgar'ın yatağı torpilliydi. Odami degistirmekte dusunebilirim. Ama bir sorun vardi. Ruzgar akşam ayak ucumda uyumuş.  Yazik ayagimi koklamis hep... ama bir tane daha sorun. Onunda ayağı tam elimin ustundeydi. Iyyy cok pis kokuyor. Ben gece boyunca onun ayagina sarilarak mi uyudum. Ayagimla karnina bitane tekme gecirdim ve o gecirmemle tabisi yeri boylamisti. Suratina bakarak:
- ama sen çok tatlisin
Dememle uyku sersemligini hala ustunden atamamis gibi gorunuyordu. Galiba benim tekmelerim ona yaramıyo. Lavobo sirasina kalmadan, koşa koşa ilk ben lavoboya girdim. Kapiyi uzerime kitledim. Ilk olarak yüzümü yikadim, disimi fircaladim, ve en onemli ve 24 saatimin 15 saatini harcadigim sey duzlestirici. Rüzgar ve Ceylin kapiyi ikide bir yumrukluyorlardi. Oysa hala sacim bitmemisti. Kapı deliginden çubuk sokarak anahtar yere düştü. Sonra Rüzgar elindeki aletle kapiyi acmalariyla iceri dalmalari bir oldu.
- hıh zaten sacim bitmişti. Sadece inadimdan cikmadim.
Tabiki yalan atmistim. Rüzgar ve Ceylin oylece birbirlerine bakiyorlardi. Ceylin bundan yaralanip lavoboya girmeyi başardı. - Üzgünüm Rüzgar banyo yapicam.
Ovv bu fenaydi. Her an Rüzgar altina kacirabilirdi. Disari cikmak için kapiya yonelirken, arkama son bir bakış attigimda olamaz bakmaz olaydım.  Rüzgar Ceylin'in hediye gelen cicegine tuvaletini yapiyordu. Ceylin lavabodan cikinca ewde kiyamet koptu. O kiyametten en doğru seçim dışarı kacmak. Cenk'in ewine gittim. Oda hazirlandiktan sonra beraber partiye gittik. Parti superdi. Cenk elimi tutarak beni kalabaligin icine sokta. Insanlarin arasinda o duyulmayacak kadar sesli muzikle, deliler gibi dans edip, gencligimi yasiyordum. Cenk beni sirtina alarak, ellerim hawada Çılgınlar gibiydim. Çok gecmeden, kendime geldim. Napiyordum ben.
Cenk'in sirtindan inip, ona kufurler saydiriyordum ama bos. O sesten beni nasil duyabilirdiki? Yuz ifademden farkina varmis olacakti ki, ewe geri döndük. Ama eglenceli bir gun olmustu. Oyuzden bu mutlu gecemizi mahvetmek istemedim. Hizli adimlarla ewe girdim. Ewde kimse yoktu...


Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin