Hayallerim

104 6 0
                                    

Yatagimda hayallerimle baş başaydim. 22 yaşlarında ewlenmistim. Hemde Cenk'le çok garip.  Bir tane 3 yaşlarında erkek çocuğumuz vardı.  Cenk ile aynı iş
Yerinde çalışıyorduk. Neredeyse herkese tanınmış gibiydik. Beraber tatile cikiyorduk ama hep mutluyduk. Aynı flimlerdeki gibi bir aşk yasiyorduk. Acaba hayallerin tersi oluyor mu? Inşallah olmaz.  Töbe töbe kendimi bir an çok kaptirdim. Böyle bir şey hayatta olmaz. Benim gibi ucuz kızlara,  böyle helede Cenk gibi taş çocuklar bakmaz. Baksada en fazla 2 gün eglenmek için.  Tobe Yarabbim ben bunlari dusunmuyim. Hayallerimin içine ettim. Bir günde pozitif düşünme gücü ver bana Yarabbim.  Şuan gercekten de sacmaliyorum. Ara uykular bana yaramıyor. Bugunumu uyuma günü ilan ediyorum. Neredeyse akşam olmuş, ve ben yeni uyaniyorum. Töbe yarabbim.. noluyo bana ya imana gelmisim. Ikide bir töbe yarabbim diyip duruyorum. Kapimi calmadan iceri haywan gibi dalan Rüzgar, yüzüme bile bakmadan dolabimi karistirmaya başladı.
+ne ediyon len sen?
- acelem var uff
+tokanma cicilerime
Iyyy çok bebeklestim. Ama bunlarin hepsi Rüzgar'a inat...
+ ne eççen benim giysilerimi?
- ewi su basti da bez bulamadim.
+ onlarla silcem deme!
-görüşürüz; )
Allah'ım ben ne günah isledim Yarabbim. Beyaz askılılarim gittii.
Şortum gitttttiiii. Çıldırıcam ,şuan tirnaklarimi Rüzgar'in suratina saplamak istiyorum.....
Ama o gorucek yarin ilk işim intikam almak olucak.....

Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin