ONUN İÇİN......

102 5 0
                                    

Rüzgar'la sabahin köründe spor yapmaya çıktık. Erken kalkmaya
hiç alışık değilim. 10 tur ewin etrafında kostuk. Ewet çok malca.
Aslında daha çok spor yapacaktikta,
benim israrimla ewe geri döndük.
Ailecek kahvaltı yapmaya başladık.
Çok saçma spor yaptiktan sonra
yemek yiyoruz. Buda bizim farkimiz. Rüzgar ewin eksiklerini almaya gittiğinde,  bende bundan yararlanip, Cenk'in ewine gittim. Ama ewde yoktu. Nereye gitmis olabilir ki? Aradigimda da telefonunu acmiyordu. Tabi biraz endiselenmistim. Rüzgar gelmeden ewe girdim. Kızlara anlattim. Ama tek verdikleri cewap:
- bir şey olmaz genç sonuçta
Ayni babaannem gibi konuştular. Yasmin'ede bu aralar bir şey olmuştu. Suskun sanki bizden bir şey saklıyor gibi. Yarım saat sonra tanımadığım numara beni aramaya başladı. Açtığımda:
+ alo
-siz Cenk'in yakın arkadaşı olmalisiniz...
+ ewet ne istemistiniz?
- sahil arkasında ki hastaneye gelmelisiniz...
+ neden bir şey mi oldu?
- gelince ogrenirsiniz....
Telefonu suratıma kapattı. Endişe ve korku içinde koşar adımlarla hastaneye gitmeye başladım. Arkamdan bagiran Yasmin'in ve Ceylin'in cigliklarini bile duymuyordum. Sahil arkasina dogru koştum. Karşıma çıkan hastanenin içine kosarak girdim. Önüme çıkan sekretere sordugumda, beni Cenk'in odasina götürdü. Doktor girmememi soyledi ama ortalikta kimse yokken iceriye girdim. Cenk halsiz bir şekilde az da olsa biraz gülümsedi.
+Cenk iyi misin?
Diye sorduğumda, tek yaptığı şey kafa sallamak oldu. Gözlerim ister istemez dolmuştu. Bunu fark etmiş olacak ki, kafasini çevirdi. Doktor aniden odaya daldı ve beni dışarıya çıkardı. Hastane kolidorlarinda ki sandalyelere oturdum. Yanima bir tane cocuk gelip , oturdu. Ve yerden gözünü ayirmadan konuşmaya başladı......
-ben Cenk'in en yakın dostuyum. Cenk 9 yaşından beri burda yaşıyor. Ailesi Cenk'i 14 yasindayken birakip gitti. Ama Cenk tek değildi. Bir tane kardeşi vardı. Onu zorla ewlatlik aldilar. Kardeşi şuan Hollanda da. Ama Cenk bunu bilmiyor. Kardesiyle gizli gizli konuşuyorum. Kardeşi soylememem için tembihledi. 18 yasina kadar onlaydim. Ama son 1 sene kala ayri kaldik ve ben tekrar döndüm.
Duyduklarima inanamiyorum. Bunlari neden bana anlatmamisti? Aglamaktan gözlerim sismisti.
Bu duyduklarim beni Cenk'e daha çok bağladı. Cenk odasindan ciktiginda benim agladigimi gorunce surati düştü.
+bana neden anlatmadin Cenk
-neyi anlatmadim?
+ geçmişte yaşadıklarını
Cenk söylediğim sözlerin ardından gözündeki yaşları tutamadı. En yakın dostu Erdem'e, kötü bakışlar atmaya başladı. Ücumuzde ewe gitmek için,  hastaneden çıktık. Cenk'e bakarak gulumsedim ve koluna girdim. Oda aynı tepkiyi verdi. Erdem ewin kapısını açarken bende Rüzgar'a ne cewap verecegimi dusunuyordum. Kapiyi tam calacakken, Yasmin kapıyı süpriz yapmış şeklinde açtı. Gerçekten bu kıza ne olmuştu......

Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin