Sabah 9 : 20'de uyandim. Dolabimdan Siyah bikinimi alip giydim. Üzerime yüksek bel sortumu ve beyaz askilimi giyindim. Ceylin bu sefer uyuyordu.
YANINA :
+ ben kaçıyorum, beni idare et.
Diye not birakip, sessizce ewin gizli tarafina gittim. Hayret bu sefer Cenk benden önce gelmiş, taşın üstünde oturuyordu. Beni görünce gülümsedi, ve ayağa kalktı.
- ewet, baş belası bugün napalım?
+ bilmem.
- buldum beni takip et.
Böyle dediğine göre, nereye gittiğimizi soylemicekti. Bende sormama gereği duydum. Ileride küçük kayaliklar vardi. Elimden tutarak beni kayaliklarin içine soktu. Tabi biraz korkmustum.
- arkana bakarkama baktigimda, Cenk taşlara ismini kazımiştı.
Gülümseyerek ona baktım.
- bak ben bunu daha 9 yasimdayken kazimistim.
+ ama şimdi 19 yasindasin ve benimde ismim olsun.
Yerden aldığı taşı, isminin yanına benim ismimide yazdı. Sonra elimi tutarak aşağıya geri indik. Ayakkabilarimizi cikartarak kumun uzerinde yürümeye başladık. Cebimden telefonumu cikartarak :
+ selfie yapalim mi?
- neden, beni ozlediginde bak diyemi?
+ ne alakası var?
4'lü koda ayarlayarak, birincisinde gulumsedik, ikincisinde gözümüzü şaş yaptik, üçüncüsunde dil cikardik, ve son olarak dördüncüsunde Cenk aniden beni sırtına alarak cekildik.
Beni sırtından indirdiginde :
+ ne yaptığını saniyorsun
- yanlış anlama kotu niyetim yoktu
+ tamam tamam affettim :)
Ikimizde birbirimize bakip gulerken , birisi uzaktan Güneş diye bağırıyordu. Arkama döndüğümde Rüzgar Cenk'le bana doğru sinirli boğa gibi koşuyordu.
+ Cenk koş.....
- hiç bir şey yapamaz
+ olsun koşşş
Nefes nefese ewin önüne geldik. Cenk ewine girdi ve ben de odama çıktım. Kapiyi üzerime kitledim. Rüzgar kapimi yumrukluyordu. Onu aldırmadan kulakligimi takip şarkı dinlemeye basladim. 10 dadika sonra Cenk'ten mesaj geldi.
- bence uyumalisin baş belası bugün çok yoruldun.
+ tamam :)
Diyerek mesajina cewap verdim.Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN ANLAMI OL
Teen Fictionyanlışlıkla hikayemi sildigimden dolayı en baştan yazmak zorunda kaldım. Yani alıntı sanmayin:)