CEZA:(

169 10 0
                                    

Sabah yatagimdan buyuk bir huzurla kalktim. Ustumu değiştirdim ve kapiyi açmaya çalıştım.  Kapi kilitliydi. Tabi yaaa dun akşam Rüzgar'dan sonra kilitlemistim. Ama bir yandanda aşağıya inmeye korkuyordum. Aman banane ne yapabilirki? Kapimi actigimda Rüzgar daha uyanmamisti. Kahvaltimi yapip biraz televizyon izlemeye basladim. Galiba bugun Cenk'le bulumayacaktik. Telefonumu aksam kapatmistim. Actigimda 78 tane mesaj gelmisti. Yuhh abi yaa ne kadar çok hayranlarim var yaa. Ama hepside Cenk'tendi. Başka kim olabilirdiki?
Bütün mesajlarinda bugün sahile gel diyordu. Tabi ewden cikabilirsem....
Ardından Rüzgar'da kalktı.  Şuan oturdugum yerde kasilmistim.  Yanima geldi ve tam dibime oturdu. Elini omzuma atarak:
- senin yaninda kim vardı?
+ nezaman?
- dün
Gayette sakin görünüyordu.  Ama her an patlayabilirdi...
+ kimse yoktu.
- tabi tabi
+ hee sen şeyi diyosun
- neyi?
+ yaa uff şeyi işte
- solucekmisin artik
+ ayy benim çok uykum var
- anlaşıldı bugün benimle gezmek istiyorsun
Aman Allah'ım eğer Rüzgarla gezersem, bana küçük bir cocukmusum gibi davranicak.
+ peki ben bugün ewden dışarı cikmasam
- aaaa olur mu öyle şey hadi bakalim çıkıyoruz
+ haayyiirrr ben gelmiyorum.
Ewde oradan oraya koşarken,  Rüzgar beni yakalayıp dışarı çıkardı.  Şuan halimizi gorseniz hayattan sogursunuz.
Rüzgar elimden tutmus,
- hadi bakalım
Diyip duruyordu. Gelen geçen insanlar ancak bize gülerek bakıyordu.  Hadi be şaka olmalıydı bu..... Önümde Cenk vardı.  Arkama geçerek bana göz kirpti. Bende gülümseyerek karşılık verdim. Birbirimizi tanimiyormus gibi davranıyorduk. Öbür yandan da Rüzgar beni cekistirerek parka goturuyordu. Cenk parkin banklarina oturarak gizli gizli bizi izliyordu, pis ajan. Rüzgar bana dönerek:
- hadi bin bakalım seni sallicam.
+ Hayır hayır
Diye kaçarken, beni tuttugu gibi salincaga otutturdu. Arkamdan sallamaya başladı.  Aslinda o kadarda fena değildi.  'Daha yükseğe' diye bagiriyordum. Cenk'te gizli gizli fotografimi çekip guluyordu. Rüzgar Salıncağı durdurdugunda küçük çocuklar gibi uzulmustum. Rüzgar bu sefer bana pembe bir pamuk şeker almıştı.  Cimenlere uzanarak bulutlarin hangi şekillere benzediğini tartisiyorduk.
-bu hiç ceza gibi olmadi, acaba başka bir şeyler mi bulsam
+ ya tamam Rüzgar'cım bida yapmam. Ben cezami aldim.
- aslinda bu ceza degildi ama birdaha seni öyle yakalarsam bu sefer hiç affetmem.
Uzanirken yavru kopek gibi bakış atip Rüzgar'a sarildim. Aslinda bu modlara girmekten nefret ederim ama napalim pis Rüzgar. .....
Saat 8:55 gibi ewe döndük.  Odama çıkıp yorgunlugumu atmaya çalışırken,  telefonuma mesaj geldi.
Kimden : Cenk
- bugünkü fotoğrafların
Diyip fotolari bana atti.
+ çok uykum var sapık takipci yarin konuşuruz.  Tabi daha gizli bir yer bulmak üzere. ...
Diyip namı değer ayicik Cenk'e sarılıp uyudum.

Devami gelicek vote ve yorumlarinizi bekliyorummm ;)

HAYATIMIN ANLAMI OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin