<<1>> FIRST MEETING

503 29 5
                                    

Нэгэн хэвийн өдрүүд үргэлжилсээр... Өнөөдөр шинэ сургуулийн эхний өдөр сургуулийн хаалгаар орвол нөгөө л нэг харцнууд хаана ч очсон үргэлж л хүний анхааралд өртөх юм,арга ч үгүй биз би хичнээн царайлаг билээ.Энэ сургууль ч овоо том юмаа...би чинь аль ангид орох билээ?Аан нээрээ 3-4 шдээ,тэр анги нь бас хаана юм бол доо...ингэж бодож байтал хичээлийн хонх дуугарч тийм олон хүн байсан коридор хормын төдийд л хоосорлоо.Заза шилжиж ирж байгаа анхны өдөр болохоор жоохон хоцроход ойлгох байлгүй гэж бодон ангиа хайсаар ороход нэг бөмбөг нүүрэн дээр минь буулаа.

"Чи зүгээр үү? ёстой уучлаарай"

Үнэхээр сайхан хоолойтой юм...Хорсох нүүрээ гараараа дарсаар урагш харвал өмнө нь хэзээ ч харж байгаагүй үзэсгэлэнтэй хөвгүүн урд минь тэвдэн зогсож байлаа.

"Юу нөгөө...Аа юу..З-зүгээр дээ..."

"Ёоххх,бурхан минь гэж...Ашгүй дээ"

"Хөөе,Чүэ Бомгю!Ангид битгий бөмбөгөөр тогло гэж хэлсэн биздээ"

"Заа л даа за...Үглээ хог вэ."

"Шинээр ирж байгаа сурагч уу?Намайг  Сон Дани гэдэг 3-4 ангийн дарга.Цаашдаа зарим нэг хүмүүс шиг хэрэг төвөг тарихгүй байна гэж найдаж байгаа шүү"

"За боль доо,хөгшөөн.Шинэ сурагч намайг бүтэхгүй гар гэж бодох нь байна"

"Үнэн л биз дээ золиг минь,чиний араас хийсэн хэргийг чинь засаж явсаар ядарч байна.Юутай ч шинэ сурагч энэ хэргийн эзэнтэй цуг суугаарай,ер нь л чи наадхаа хариуц,ганц удаа ч болов миний ажлилыг зохицуул"

"За анд хүү,хоёулаа нөхөрлөнө өө.Сая ааштай даргийн хэлсэнчилэн Чүэ Бомгю"

"Чүэ Ёнжүн гэдэг..."

"Таатай байна"

"Надад ч бас үзэсг-"

"үзэсг?"

"аан юу ч биш дээ!"

Time skip*

Завсарлагааны хонх дуугаран багш гарж явахад чимээ аниргүй байсан анги гэнэт л дуу шуу орж бужигналдан зарим хүүхдүүд гарч явлаа,Бомгютай яриа өдөх гэтэл хойноос нэг залуу ирж Бомгюгын толгой руу дэвтэрээрээ цохив

"Яа! Кан Тэхён өвдөж байна шдэ!"

"Өвдөг гэж цохиж байна,чи хэд дэх удаагаа хэрэг тарьж байгаагаа мэдэж байна уу ер нь?!"

"Сүртэйн бэээ!ямар чамайг цуг чирээд оролцуулсан биш дээ"

"Өчигдөр тэгсэн биз дээ тэнэг Бом аа!"

"Ээе тэгээд багшид загинуулж шийтгэл аваагүй л биз дээ"

"Күэ нээрээ энэ тэнэгийг дээ...

"Чи ер нь шилжиж ирсэн хүүхдийн өмнө хүн ямар их доошоо хийж байнаа айн!Би ухаантай за юу!"

"Чи ухаантай юм бол тэнэг хүн олдохгүй биз, за хэрүүл хийхээр доошоо бууж юм авч идье тэнэг ээ"

"Тэгий л даа!Ёнжүн аа цуг явах уу?"

"Тэгье ээ,гэхдээ та хоёр ямар харилцаатай юм?"

Тэр хоёрыг их дотно харагдсан болохоор би юу ч бодолгүй асуучихлаа,тэр хоёр их гайхсан харагдаж байна энэ тийм гайхахаар асуулт гэж үү?

"Бид багын найзууд,намайг Кан Тэхён гэдэг энэний бараг эхнэр нь дээ эсвэл нөхөр ч юм уу"

"Үгүэ чи бол миний ээж за юу! их үглээ ээж,Ёнжүнаа чи энэнтэй найзалвал зовно шүү!"

"Чи битгий солиор!би байгаагүй бол чи бүх шалгалтууд дээрээ унаад дунд сургуульд ч орж чадахгүй улираад явах байсан байх шүү!"

"За тиймээ тийн!Ингэхэд Ёнжүн аа чи яагаад ингэж асуув?бид найзууд шиг биш дайснууд шиг харагдаж байнуу хха"

"Та хоёр их дотно харагдаад байхаар нь хосууд юм байх гэж бодлоо"

"Whaat!! одоо би энэнтэй юу даа?! Надад энэнээс хамаагүй дээр хайртай залуу байгаа!"

"Аан,айн?чи жинхнээсээ гей юмуу?"

"Мхн хүнд битгий хэлээрэй Тэхён гуравуулаа л мэдэж байгаа шүү"

"за за хэлэхгүй ээ"

Тэрнийг хайртай хүнтэй гэдгийг сонсоод гуниглах ч гей гэдгийг нь сонсоод баярлах ч шиг...Гэхдээ сая намайг хосууд гэж бодсон гэхэд Тэхён их баяртай инээж байсан аа Бомгюг сайн хүнтэй гээд эсэргүйцэхэд гунигтай харагдсан арай тэр ч бас Бомгюд?магадгүй л юм хэдий эрэгтэй байсан ч тэрний минь гоо үзэсгэлэнд татагдахгүй байна гэж байхгүй.

Ахх!Чүэ Ёнжүн чи чинь одоо эрэгтэй хүнд дурлаад дээрээс нь бүр нөгөөдөх нь өөр хүнд сайн үгүэ бараг тэр хүнтэйгээ үерхдэг ч байж магадгүй! Солиорчихож ээ солиорчихож!Гэхдээ л Бомгю хэтэрхий үзэсгэлэнтэй...Аххх би ч бүр болохоо байж дээ өнөөдөр л анх уулзсан байхад арай арай...

Аххх би ч бүр болохоо байж дээ өнөөдөр л анх уулзсан байхад арай арай

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


LOVE ZONE ||Completed||Where stories live. Discover now