Sabah saat 4.00'da kalkıp elinizi yüzünüzü soğuk bir suyla yıkadığınızı hayal edin. Etmek bile hiç iyi değil değil mi? Yani anlatmaya gerek yok. AÇIK ve NET.
Saat 4 'e geliyordu ve biraz kazık sorularla dolu matematik yaptım ve haliyle beynim yandı. Saat 7.30 oldu evden çıkıp okula gitmeye hazırlandım. Çok normal bir gün zannediyordum ama hiç de öyle olmayacaktı.
Kapıdan çıktım ve okul yolunu tuttum. Mecazi olarak sakın gerçek algılamayın nasıl tutayım ya yolu .
Gittim,Gittim,Gittim....
Sonra gidemedim ve kalakaldım çünkü önümde bir ceset vardı.
Çok şaşırdım hemde çok, 5-10 dakika orada kalakaldım. Ve sonra siren sesi,polis arabası ve sonra polisler geldi ve bana doğru silah doğrulttular. Tabi ben şaşırdım niye bana doğrulttular diye. Haliyle ceset başında olunca bende doğrulturdum silahı.
Sonra polis "Kaldır elini ve yere yat. " dedi
Bende tabi ki korktum beynimde iki şey vardı:
1.KAÇ ve KURTUL
2. KAL ve KENDİNİ SAVUN
Ben ise kalmayı tercih ettim.
Ben Arslan ARSLANOĞLU. ARKADAŞLARIM BANA ARSLAN DER ÇÜNKÜ BENİM ADIM ARSLAN :) (BUNU BİLMEYE ÇOK İHTİYACINIZ VARDI.)
BEN CİDDİ, KURALLARI OLAN, ANİ KARAR DEĞİŞTİREN,SOĞUK KANLI,DİSİPLİNLİ,HAYALPEREST ve 16 YAŞINDA BİR GENCİM.
BENİM BİR HAYALİM VAR. PAU'NUN DEDİĞİ GİBİ;
''Var bir hayalimiz
Duysun ahaliniz
Sıramızı saldık hayallere
Elbet geçecek zor günlerimiz''AMA ARKADAŞLARIM BENİM HAYALİMİN GERÇEKLEŞMEYECEĞİNİ SÖYLÜYOR AMA BEN HİÇ UMUDUMU KAYBETMİYORUM VE KAYBETMEYECEĞİM VE BİR GÜN GELECEK VE HEPSİNE GÖSTERECEĞİM HAYALİMİN GERÇEKLEŞİP GERÇEKLEŞMEYECEĞİNİ. VE HAYALİM..... (TABİ Kİ SÖYLEMEYECEĞİM AZ MERAKLANIN ŞİMDİ SÖYLESEM BÜTÜN HEYECAN KAÇAR)
NEYSE NEREDE KALMIŞTIK...
Hah hatırladım polisler gelmişti tamam devam edebiliriz.
Ben suçsuz değildim ve polislerle beraber gidip suçsuz olmadığımı kanıtlamak istiyordum o yüzden kalmıştım kaçmamıştım. Ama birileri benim kalmamı istemiyordu. Benim gözüm kapalıydı korkumamıştım ama istemsizce kapalı duruyordu. Siz bilirsiniz ben hiç bir şeyden korkmam.4-5 el ateş sesi geldi ve sessizlik oldu ben gözümü açtım ama nafile göremiyordum. Adeta biri lambaları kapatmış gibiydi. Hani bir söz var ya ''gözüme perde indi'' işte o söz şimdi geçerliydi.
Sonra birtakım konuşmalar duydum: '' Ne yapacağız şimdi biz bu çocuğu?'' dedi tanımadığım bir adam. Sonra farklı bir ses.'' Öldürelim'' dedi ben de içimden, yok canım bir de cesedimi ormana saklayın ya. Allah allah.'' Bırakalım gitsin.'' dedi zekasız. '' İstersen bide üstüne 'sen al şu parayı sen bizi söyleme lütfen' mi diyelim?'' dedi ve ben de içimden keşke verse dedim.'' Abi çok mantıklı gerçekten keşke senin gibi olsam.'' dedi tutkuyla ''Patron niye bizim yanımıza attı bunu.'' dedi adam. ''Abi ayıp oluyo ama.'' dedi sevimsiz adam onun başı olan kişi'' YETEEEEEEER SUS!!!''dedi.