XVI. Balul de Crăciun (Christmas Special p2)

90 4 10
                                    

nu ma asteptam sa scriu atat de mult la asta... hope you like it!

i have to tell u - iubesc capitolul asta atat de mult❤️😭

anyways enjoyyy i love uu!

- HARRIET!

Hope aproape ca fu luata pe sus de David. Nici nu ajunsese in Sala Mare, pentru masa de dimineata, pentru ca o mana a tras-o din fata usilor mari de lemn si a condus-o pana afara, langa una din portile castelului. Roscata a vazut ca prietenul ei era extrem de agitat: obrajii ii erau ca de foc, ochii mari si sticlosi, iar mainile... David isi framanta mainile.

- Trebuie sa fie interesant... Hope si-a incrucisat bratele. Te-ai giugiulit cu Sara, in sfarsit?

David si-a pus mainile pe fata, oftand cu putere.

- N-nu...

- Atunci? Ce-ai patit? a suras Hope, batandu-l usor pe umar. Esti absolut... Nu esti tu! Unde ti-e increderea?

David a impins-o usor pe Hope spre peretele exterior, dupa usa deschisa a Hogwarts-ului, uitandu-se de trei ori in spate. Hope avea ochii cat doua cepe si era absolut confuza si curioasa. David a tras aer adanc in piept si si-a facut curaj sa vorbeasca.

- Deci... a oftat el. Hope a dat din cap, incurajator. Am mers la Sara, la Camera voastra comuna, sa o intreb daca vrea sa mearga in seara asta cu mine la Balul de Craciun, stii? Ca... pereche. Parteneri. De dans.

- Superb! a exclamat Hope. Si ce-a mers asa rau?

- Pai... David s-a uitat iar in spate. Ideea e ca luasem de la McGonagall niste flori, trei garoafe, mai exact... um... si cand am ajuns in Camera de Zi Gryffindor, nu era nimeni, era dimineata, stii? Asa ca... am urcat spre dormitorul fetelor...

- Ce-ai facut? a soptit Hope.

- Stiu ca n-am voie... si-a dat David ochii peste cap.

- Ca n-ai voie? Daca o gaseai goala, schimbandu-se sau -

Hope s-a oprit deodata, muscandu-si buzele. Fata lui David a devenit rosie ca sfecla:

- NU RADE!

- AI VAZUT-O GOALA?

- LASA-MA SA EXPLIC! a ridicat David mainile, fluturandu-le frenetic in fata roscatei.

- SPER CA AI PLECAT DE ACOLO!

- Am vrut sa plec, doar ca mai era cineva acolo cu ea, o ajuta sa isi puna un corset pentru rochia de bal... a oftat David, debusolat, frecandu-si obrajii. Si acea persoana era in sutien...

Hope a deschis gura, sa zica ceva, apoi s-a oprit din nou. S-a uitat la David cu o spranceana arcuita, cu buzele intre-deschise, cu ochii imensi. Acesta avea buzele presate in cea mai fina linie, palid la fata de data asta. Hope a inchis ochii, un oftat exasperat scapandu-i printre buze.

- Ai vazut-o pe mama... in... sutien?

- CE CAUTA MAMA TA ACOLO?

- CE CAUTAI TU IN CAMERA FETELOR, DAVID?!

Amandoi au ramas muti, cu mainile in aer, cu expresiile absolut inghetate.

- Zi ceva... a chitait baiatul.

Hope si-a dat ochii peste cap, a murmurat o injuratura, apoi l-a luat pe David de incheietura si l-a tras in castel.

- Hei, hei, hei! Ce faci? Ce -

- Te duc inapoi, sa-ti ceri scuze!

- HARRIET!

- In sfarsit ti-ai tras iubit, Papusa? Din cei mai buni prieteni, iubiti?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hope Potter #1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum