lectura plăcută, harleyheads
la media aveți o poza cu frumoasa noastră Hope♥️
vă aștept cu comentarii și voturi♥️
Hope s-a trezit brusc când a auzit bătaia în ușă. A scos un sunet firav, întorcându-se pe cealaltă parte a patului. Bătaia a încetat. Adolescenta a oftat ușurată, apoi și-a băgat mâinile sub pernă, adormind la loc. Câteva suvițe de foc i-au căzut peste nas, iar ochii albastri i s-au închis.
Peste câteva momente, bătaia s-a auzit iar. Hope s-a ridicat în capul oaselor, încruntându-se obosită spre ușă. A stat câteva secunde nemișcată și a ascultat pașii care se auzeau în fața camerei. Și-a dat ochii scânteietori peste cap și a oftat exasperată. S-a întins spre noptieră, scoțându-și ceasul dintr-un sertar - când a văzut ce ora era, ochii mari i s-au bulbucat și mai mult!
- Hope, știu că ești trează! Vrei să dărâm ușa? s-a auzit o voce dojenitoare din spatele ușii.
- E opt dimineața, mamă! a strigat ea înapoi, dându-și șuvițele roșii de pe obraji.
Hope a auzit o altă voce de pe cealaltă parte a ușii, o voce de bărbat. A oftat din nou, sărind de data asta jos din pat. A mers ușor spre ușă, strângând halatul negru în jurul ei. A deschis încuietoarea ușii și a tras puternic de clanță.
Când ușa s-a deschis, Hope s-a trezit față-n față cu părinții săi. Harley o privea cu o expresie dojenitoare, iar Fred zâmbea. Roșcata s-a sprijinit de tocul ușii și s-a frecat la ochi.
- Pot să vă ajut cu ceva la... opt dimineața? Să ridic ziarul?
- Iubito, nu ne lua cu sarcasmul așa de devreme! a spus Fred, punându-și mâinile în șold. Ai uitat ce zi e azi?
- Da, ziua de dormit după ora opt dimineața! a zâmbit Hope și a dat să închidă ușa.
Harley a pus palma pe ușă și Hope a scăpat clanța. A intrat în cameră, în timp ce Hope ofta obosită. Harley a mers până la noptiera fetei, de unde a scos un calendar de buzunar. A frunzărit paginile și a aruncat calendarul spre Hope. Aceasta l-a prins, înclinând ușor capul.
- Ce e cu ăsta? s-a încruntat ea.
- Ia uită-te pe el! a zâmbit Harley, iar ochii verzi i-au strălucit. Vezi ce scrie sub întâi septembrie.
Hope n-a mai reacționat sarcastic - a deschis calendarul și a citit pentru câteva secunde. Când și-a dat seama ce zi era, un zâmbet larg și strălucitor i-a cuprins întregul chip. Harley a pocnit din degete, iar calendarul a zburat înapoi în sertar. Hope s-a uitat la Fred, care a pășit spre scări.
- Îmbracă-te repede! Trebuie să faci bagajele până la ora zece! a strigat Fred de pe hol.
- Am s-o sun pe Bea să vă întâlniți pe Platformă, da? Grăbește-te! a zis Harley, închizând ușa camerei lui Hope.
Hope și-a prins părul roșu într-un coc dezordonat și și-a scos halatul de pe ea. Cum de a putut să uite? Era întâi septembrie - prima zi de școală! Începea al patrulea an la Hogwarts, iar Hope era entuziasmată să fugă de acasă și să trăiască cele mai minunate clipe cu prietenii ei!
S-a dus lângă pat și s-a pus în genunchi, apucând cu ambele mâini cufărul pentru școala de vrăjitorie. L-a tras cu putere de sub pat și a început să își împacheteze hainele din dulap, fredonând slab o melodie. S-a uitat în sertarul biroului și și-a pus cărțile cumpărate de pe Aleea Diagon sub haine. A căutat prin toată camera ceaunul, bagheta și colivia magică a lui Edwyn. Bufnița zburase deja la Hogwarts, trimisă de Harley.
CITEȘTI
Hope Potter #1
FanfictionHope credea că viața ei avea să rămână liniștită. Anul 4 la Hogwarts începe și totul urmează să se schimbe. Când roșcata găsește cea mai veche carte din biblioteca castelului, totul se întoarce pe dos. Oare va reuși Hope Potter să oprească răul ce s...