hai cu comentarii dragilor ♥️
- Chase? a murmurat Hope, simțindu-și ochii și mai mari.
Fața lui Beatrice era mai albă ca hârtia! Hope și-a adus imediat aminte de vara aceea și a simțit ceva ciudat în piept, probabil frică. Confuzie.
Confuzia era atât de mare, încât Hope a crezut ca era o gluma proasta! Dar nu era...
Și-a întins mâna spre Beatrice, apucând-o ușor de degete, care erau fierbinți. Beatrice a dat ușor din cap și nu și-a mutat privirea de la băiatul șaten:
- Jur pe Merlin că o omor pe mama!
Hope și-a strâns buzele, încercând să pară încrezătoare, pentru Bea. Aceasta a tras adânc aer în piept, iar după ce a expirat încet, s-a uitat iar la masa profesorilor.
- Dragilor, el este Chase Black, elevul ales pentru transfer de la Ilvermorny. Probabil că, în viitorul apropiat, se vor face și alte transferuri, dacă acesta merge bine. Este o noua șansa pentru o comunicare mai buna între scoli, asa ca sper sa fiti cuviinciosi, sa ii arătați cât de frumos e de obicei la Hogwarts! Urați-i bun-venit! a zis McGonagall, ridicând mâinile.
Un murmur ciudat s-a auzit în sală, ca un bine-ai-venit nesigur. Câteva fete au chicotit când s-au uitat mai bine la Chase, altele și-au făcut vânt cu mâna, iar câțiva băieți s-au încruntat. Profesorii i-au urat și ei bun-venit lui Chase, care a dat încet din cap. Părea foarte calm, tandru, într-un fel. Și era chipeș. Dar ochii aveau ceva misterios și cumva.. bizar...
- Chase, pentru că tu nu ai fost sortat aici, îți voi pune Jobenul Magic pe cap și te vei duce la Casa ta, a mai spus McGonagall.
Sprâncenele lui Hope s-au ridicat într-un mod ciudat. Ești sortat la unșpe ani, ce e asta? Încălcăm reguli, așa...?
Chase nu s-a mișcat deloc, ci s-a uitat atent după McGonagall, care se ducea spre capătul mesei profesorilor, unde era așezat Jobenul. Ochii acestuia erau de culoarea smaraldului, iar Hope încerca să nu se enerveze. Nu e frumos! E un monstru!
Beatrice s-a uitat brusc la Hope. Aceasta a bulbucat ochii, probabil arătând ca o nebună!
- De ce mama dracului l-au ales fix pe el pentru transfer? a zis Bea printre dinți.
- Nu cred că e o șmecherie! a murmurat Hope. Puteau să aleagă orice elev!
- Se consultă întâi cu părinții! a șuierat Beatrice, uitându-se scurt spre podium, unde McGonagall așeza Jobenul pe părul superb al lui Chase.
Hope și-a întors și ea capul, uitându-se fix la el. Își amintea vara aceea, cu el și cu Beatrice. Și-a șters imediat amintirea din cap, pentru că începuse să respire agitat. Își jurase că avea să lase în trecut ce se întâmplase.
Brusc, Jobenul a început să se miște. Chase s-a strâmbat puțin, deși stătea cuminte. Pălăria a mormăit ceva, apoi, în liniștea mormântală din sală a răsunat vocea ei. Copiii s-au uitat atenți spre podium, iar Hope a putut să o vadă și pe Indiana, care era fascinată. Surprinsa, chiar.
- Mm, nu știam că o să ajung vreodată să văd un elev transferat! S-au schimbat vremurile! a zis Jobenul, cu o voce amuzantă.
Lângă Hope, Sara a oftat puternic și și-a pus capul pe brațe. Beatrice nici nu s-a mișcat. Radia furie. Hope îi simțea furia și nu știa ce să zică! A continuat să se uite la Chase, care a părut dezorientat pe moment.
- Hai să începem, atunci... a zis Jobenul, foindu-se ușor pe capul lui Chase. Ești foarte inteligent, ambițios, puternic, chiar încăpățânat... Familia ta a avut mulți vrăjitori geniali... Trecutul tău mi-ar pune bețe în roate, dar presupun că aș putea să aleg o Casă... Dacă nu ți-aș știi numele de familie, aș zice că ești chiar un Potter!
CITEȘTI
Hope Potter #1
FanfictionHope credea că viața ei avea să rămână liniștită. Anul 4 la Hogwarts începe și totul urmează să se schimbe. Când roșcata găsește cea mai veche carte din biblioteca castelului, totul se întoarce pe dos. Oare va reuși Hope Potter să oprească răul ce s...