lectură plăcută, vă aștept cu voturi și comentarii, dragilor 💞
- Salut, fetelor! a zis Chase, din ușă, cu un zâmbet larg pe față.
Hope a făcut involuntar un pas în spate. Inima i-a sărit în gât. Mâinile i s-au umezit și și-a dat ochii peste cap, iar Chase a văzut-o.
- Sper că nu vă întrerup... momentul... a surâs Chase cu colțul gurii.
Indiana a oftat și ea, și a oftat exasperată.
- Dă-te, Chase, trebuie să intru!
Chase și-a încrucișat brațele și s-a sprijinit de perete, uitându-se peste umărul Indianei. Hope a observat că Chase o privea și s-a înroșit toată, începând să își simtă mâinile reci.
- Bună, Hope! a zâmbit el, ochii sclipindu-i.
- Ce vrei? a oftat Hope, aplecând capul într-o parte. Pentru un moment, nu s-a mai simțit agitată. Doar enervată. N-ai destule fete cu care să stai? Sau au văzut toate cât de măgar ești și te-au lăsat asa...?
- Mmm, prost dispusă azi, a râs Chase puțin. Bine, Indiana, intră. Lasă-mă să te conduc, Hope!
- Nici să nu te gândești! a zis Hope, cu o voce dură.
- Nu te duci nicăieri cu ea! a vorbit Indiana în același timp cu Hope.
Inima fetei s-a umplut de mândrie. Aproape că a zâmbit, când Chase a ieșit pe lângă Indiana, mergând fix spre Hope. Indi l-a prins de braț, dar Chase s-a eliberat cu o mișcare ușoară.
Hope s-a dat câțiva pași în spate, iar Chase s-a oprit în fața ei. Ochii lui verzi îi trimiteau fiori pe spate fetei, iar tâmplele îi pulsau de la adrenalină!
- Lasă-mă să te conduc până sus, ce zici? a surâs Chase, apoi s-a uitat la Indiana, care se încrunta.
Hope s-a enervat brusc. Indiana a oftat, în felul ei tandru, apoi l-a bătut pe Chase pe umăr. Acesta s-a întors încet spre brunetă, zâmbind amuzat. A ridicat o sprânceană.
- Înainte să o conduci pe Hope, poți să vorbești cu mine? Câteva secunde... a zâmbit Indiana, dar nu era un zâmbet adevărat.
Chase și-a mușcat buza de jos, apoi și-a întors ochii spre Hope. Roșcata fierbea de nervi și îl privea plină de ură.
- Sigur. Păpușă, să nu pleci de aici!
Indiana a intrat cu Chase în camera de zi, iar acesta s-a oprit în spatele ei. Indiana s-a întors spre el, cu mâinile încrucișate la piept și cu o privire ucigătoare.
Hope se uita la ei de pe hol, cu ochii albaștri cât două cepe. Arăta ca o păpușă de porțelan.
- Ești amuzantă când te enervezi! a zâmbit Chase. Spune, îmi iei din timpul cu roșcata!
- Lasă glumele, Black! Ascultă aici! a spus Indiana printre dinți și l-a apucat pe Chase de gulerul pijamalei.
Ochii lui Chase parcă au sărit din orbite! Hope și-a acoperit buzele cu o palmă, pentru că văzuse gestul Indianei. Chase se încordase complet, iar inima îi bubuia în piept. Chiar dacă era mai înalt ca Indiana, fata avea forță încât să îl imobilizeze.
- Dacă îi faci ceva sau dacă o atingi, o să regreți că te-ai transferat aici! a început Indiana în șoaptă.
- Nu am ales eu să fiu transferat... a încercat Chase să zică, dar Indiana l-a scuturat de guler și l-a tras puțin în sus.
CITEȘTI
Hope Potter #1
FanfictionHope credea că viața ei avea să rămână liniștită. Anul 4 la Hogwarts începe și totul urmează să se schimbe. Când roșcata găsește cea mai veche carte din biblioteca castelului, totul se întoarce pe dos. Oare va reuși Hope Potter să oprească răul ce s...