dap, e un capitol lung, dar merită!
am muncit mult la ăsta, așa că vă aștept cu voturi și comentarii
vă îmbrățișez cu drag♥️
Hope a pășit în compartiment, simțindu-și buzele cum se curbează într-un zâmbet. I-a făcut loc lui Beatrice să intre și a văzut cum adolescenta de pe banchetă a ridicat ochii. I s-a umplut pieptul de fericire!
- Fetelor! a strigat ea și s-a năpustit asupra lui Hope și Beei. Revista a cazut pe bancheta.
- Indiana! a exclamat Bea, pupând-o și pe ea pe obraz. Unde-ți ții telefonul?
- Nu vrei să știi! i-a făcut bruneta cu ochiul.
- În fund?
Indiana a râs melodios, îmbrățișând-o și pe Hope. Bruneta s-a departat putin de Hope, atingandu-i o suvita de par.
- Hope! Te-ai tuns mai scurt! a spus Indiana, punând-și mâinile pe umerii roșcatei. Apoi, i-a mutat puțin bereta pe cap, iar ochii lui Hope au strălucit. Ești superbă!
Hope a privit-o pe prietena sa și și-a împreunat mâinile.
- Mersi.
Indiana s-a așezat la loc, iar Beatrice și Hope s-au pus pe bancheta cealaltă. Hope și-a scos bereta de pe cap, iar mai multe șuvițe i-au căzut pe gât. Indiana și-a luat din nou revista în mâini, dar nu a deschis-o și s-a aplecat spre prietenele sale.
- Ați auzit de bârfă? a spus ea, umezindu-și buzele.
- Da! De când se fac transferuri la Hogwarts? a murmurat Hope, dându-și o șuviță după ureche.
- Sunt foarte curioasă ce se întâmplă! a exclamat Indiana, în șoaptă. Or fi programe de schimb studiu... Poate o să putem și noi să facem asta cândva!
- Umm, nu cred, a dat Beatrice din cap. Lexa ți-ar fi zis, nu, Hope?
Hope a dat scurt din cap, uitându-se fix în ochii Indianei. Aceasta a observat ochii albaștri ai lui Hope pe chipul ei și a zâmbit brusc. Hope s-a uitat pe geam.
Brusc, Beatrice a tresărit și a bătut din palme. Indiana și-a scăpat revista, pufnind în râs.
- O, Doamne! Plecăm! a strigat ea.
Hope s-a luminat la față și s-a uitat pe geam. Într-adevăr, Expresul de Hogwarts se mișca, prinzând viteză. Vrăjitorii de pe peron făceau cu mâna, iar mulți dintre copiii îmbarcați scoteau capul pe geam. Hope a urmărit gara vrăjitorilor făcându-se cât mai mică, pe masură ce luau curba. Acum se îndreptau spre nord, iar inima fetei bătea cu nerăbdare!
- David unde e? a spart Hope tăcerea, mutandu-și încet ochii mari spre fete.
- E în vagonul Perfecților! a răspuns Indiana, trecând mâna părul negru.
- Poftim? L-au făcut Perfect? a exclamat Beatrice.
Fața ei era uimită. S-a uitat încă o dată la Hope și la Indiana apoi și-a pus palmele peste ochi.
- Dumnezeule, nu o să mai tacă din gură!
Hope a pufnit în râs, uitându-se jucăuș la prietena sa. Beatrice a chicotit pe final și s-a uitat spre ușă.
- L-aș chema aici, să fac mișto de el... a zis Bea. O să-i vopsesc insigna cât doarme!
- Mmm, mă iei cu tine! a murmurat Hope, uitându-se spre ușa compartimentului. Uitați, a venit căruciorul cu mâncare!
CITEȘTI
Hope Potter #1
FanfictionHope credea că viața ei avea să rămână liniștită. Anul 4 la Hogwarts începe și totul urmează să se schimbe. Când roșcata găsește cea mai veche carte din biblioteca castelului, totul se întoarce pe dos. Oare va reuși Hope Potter să oprească răul ce s...