"Szeretem megcsókolni Harryt"
8 évesen
- Lou! - Hallom Harry kiabálását. - Kimehetnénk játszani a hóba? - kérdezi.
Bólintok. - Én leszek a király!
- De... de én akartam a király lenni! - nyüszít.
Leengedem a vállam. - Te lehetsz a királynő - válaszolom. - Én majd a macsó leszek és megmentelek!
- Nem! Gyerünk, legyél te a királynő! - könyörög. - Légysziiiiiii!
- Jaj, jó! - mondom, és nézem, ahogy mosolyog. Felkelünk és felvesszük a hófelszerelésünket. - Anyu! Kimegyünk a szabadba! - kiabálok.
Harry egyenesen a hátsó udvaron lévő vastag hókupachoz megy, én pedig odarohanok hozzá. - Mint a királyom, építs nekem várat!
- Segíts! - megrázom a fejem. Megint nyafog. - Örökké fog tartani, gyerünk, segíts!
Szóval segítek neki. Megragadjuk a hócsomókat, és egymásra halmozzuk, amíg fel nem építünk egy hóházat. Megragadom a lapátokat, és amikor visszaérek, elkezdünk ásni, hogy kialakítsunk egy helyet, ahol bemehetünk. Mint egy barlang.
Ha elkészültünk, bemászunk. - Ez klassz - mondja Harry. - Tetszik a királynőnek?
Továbbra is csak körülnézek. Harry megüti a vállam. - Lou, te vagy királynő... Neked kell válaszolnod. Emlékszel?
Bólintok, ránézek. - Igen, szerintem fantasztikus.
- Kapok köszönömöt?
Felvonom a szemöldököm. - Segítettem megépíteni, köszönöm.
Gördülékenyen mosolyog, megmutatja a gödröcskéit, amelyekre irigykedem. - Kaphatok egy csókot?
Döbbenten nézek rá, de aztán vállat vonok. - Persze - , mert a királynők megcsókolják királyjaikat. Olvastam a történeteimben. Megcsókolom az ajkain, és gyorsan elhúzódok, felkuncogok. - Fázom!
Bólint. - Forró csokoládé!
És bemegyünk forró csokoládéért, annyi tejszínhabbal és mályvacukorral, hogy átesnek a csészén.
9 évesen
- Gem hamarosan elmegy - mondja Harry szomorú arckifejezéssel. Megveregetem a fejét, mondván, minden rendben lesz. Felsóhajt, és azt mondja: - Csak nagyon fog hiányozni.
- Vissza fog jönni. - nyugtatgatom.
Úgy tűnik, működik, ahogy átölel, és gyorsan megköszöni. Bólintok és elengedem. Szélesen mosolygok. - Van néhány új fegyverem! - és nézem, ahogy Harry elvigyorodik.
Megragadom őket, és neki adom a legnagyobbat. - Óvatosan, ez a kedvencem.
10 évesen
- Lou, unatkozom. - nyafog Harry.
Ránézek, az ágyamon ül, én pedig vele szemben. A Nintendónkkal játszunk. - Mit szeretnél csinálni?
- Csókolj meg?
Emlékszem arra az időre a hóban, amikor csókolóztunk. Nem sokat gondolkodtam rajta akkor, és most sem gondolok semmire. Harrynek puha ajka van, hozzáhajolok és megcsókolom.
Tetszik.
11 évesen
- Anya - mondom a pultnál ülve, miközben ő készít nekem egy kis ebédet. Grillezett sajtot kértem. Felvont szemöldökkel néz rám. Folytatom: - Szeretem Harryt csókolni.
YOU ARE READING
Oneshots - Larry
FanfictionApró, vagy nem éppen apró egyrészes történetek a fiúkról, többek között Louisról és Harryről. 💚Fordítások, saját írások 💙Larry Stylinson 💜100% móka 💙Homoszexualitás 💚Happy, Sad endingek Forrás: Wattpad ✨Minden fordításnál fel van tüntetve a...