Secrets

344 30 13
                                    

"Harrynek van egy titka."

Harry az ágya szélén ült, és mélyeket lélegzett. Ő és a fiúk éppen befejezték a turnéjukat, így elmentek ünnepelni. De a késztetés a változásra olyan erős volt. Azt kívánta, bárcsak átöltözhetne, aztán beugorjon az óceánba, és soha többé nem lássák.

De volt itt egy élete - volt családja, több millió rajongója, akiknek hiányozna, és voltak a fiúk. (És Louis, de ez egy egészen más dolog volt.)

Ezért külön felhívja a fiúkat, és elmondja, hogy nem érzi jól magát. Válaszul Nialltől egy "Remélem, túl leszel rajta, nyavalyás", Liamtől egy "Ó, bocs, haver. Pihenj és érezd magad jobban", Louistól pedig egy "Rendben, érezd jól magad" üzenetet kap.

És oké, igen. Azt szeretné, ha Louis gondoskodóbb lenne, de most ennyi volt számukra. Az elején közel álltak egymáshoz, de aztán valahogy eltávolodtak egymástól. Egyik sem igazán tudja, miért.

Lábai fájdalmasan összeszorultak, és arra várt, hogy emberből sellővé váljon. Harry mélyeket lélegzik, és átsétál a nagy, fedett úszómedencéjéhez. Az edzőterem végében ült, amely a földszinti fürdőszobákkal szemben volt a folyosón. Nem akart dicsekedni, de elég sok pénze volt. Hiszen ő egy nemzetközi popsztár.

Levetkőzi minden ruháját, és egy kupacba rakja a széles ajtók mellé, amelyek a nappaliba vezettek. A medence szélén ülve ajkához emeli nyakláncát, és gyengéden megcsókolja, mielőtt énekelne.

"I'm sorry, darling, but I've got to go away,

You can find me at the edge of the bay.

Where my tail glistens in the light,

Where the animals freely roam,

I'll be there free with them,

For this place is my new home."

Egy pillanatra érezte, hogy a fájdalom átsuhan a lábán, de hamarosan kényelemmé változott, ahogy elkezdett formálódni a farka.

A bőr megfeszült a végtagjain, és összeért, ahogy a lába kifelé nyúlt. A lábujjai ezután összeolvadtak, és egy hosszabb pontot értek el, így úgy néztek ki, mint az uszonyok. Ezután bőre sima pikkelyekké változott, ahogy újonnan megkomponált farka csillogott, és gyönyörű ombre lett. Az ombre tengerzöldből állt, amely halványkékre vált át.

Elégedetten felsóhajtott, leugrott a medence széléről, és úszott egy kicsit. A farka átcsapott a vízen, hullámokat és vízfröccsenést keltve mögötte. Az oldalán lévő kopoltyúk minden egyes lélegzetvétellel kitágultak, Ő pedig elmosolyodott.

Harry biztosan elaludt, mert a következő dolog, amit megtudott, egy medencére nyitotta a szemét, amely világított, és kint tiszta sötétség volt.

- Harry?

És basszus, olyan jól ismerte ezt a hangot. Ez volt az a hang, amiről éjszaka álmodott, az a hang, amely az ajkáról jött, akit megcsókolni vágyott. Igen, annak ellenére, hogy figyelmen kívül hagyták egymást, Harry beleszeretett Louisba.

Egyszerűen csak kibaszottul szerette.

Louis soha nem láthatta őt így, semmilyen körülmények között. Valószínűleg csak az arcába nevetne, és kiszolgáltatná a világnak. Vagy ez, vagy még jobban figyelmen kívül hagyja őt, mint eddig.

- Haaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrryyyy!

Mit tud csinálni? Nem tud kiszállni a medencéből - a farkának túl sokáig tartana megszáradni, és az idősebb fiú biztosan látná.

Oneshots - LarryWhere stories live. Discover now