Platonic Sex

534 36 30
                                    

"Louis és Harry szexelnek.

Természetesen az Elounor shipperek ragaszkodnak ahhoz, hogy ez csak plátói."

- Hogy érted azt, hogy nem ülhetünk egymás mellett? - kérdezte Harry, miközben mind az öt fiú az asztalok körül állt az interjúteremben, és az egyik biztonsági őrükre pillantott.

- Úgy értettem, a buszon. - mondta a srác, a vágólapját a csípőjénél fogva lefelé tartotta, és megbizonyosodott arról, hogy mindannyian elhelyezkedtek, mielőtt a színfalak mögé ment, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden készen áll a következő interjú elkészítésére.

Nem volt ritka a két év alatt, amíg együtt voltak, hogy megmondták nekik, hova üljenek, vagy ki mellé, de mostanában korlátozták, hogy Harry és Louis mennyit üljön együtt. Egyik fiú sem vette észre, hogy most gyakrabban fordul elő, mint korábban, de Louis minden alkalommal ideges lett.

- A pokolba is, az öledbe ülök, ha akarom. - Louis vicsorgott, és a fiúk mind együttérzően bámulták, ahogy Harry megpaskolta a kezét.

Louis és Harry közelebb voltak egymáshoz, mint a többi fiú, és mindannyian elfogadták ezt. Hamarabb ismerték egymást, mint a többi fiú, és valami csak... rendben volt bennük. És ez a valami kezdetektől fogva Louisban és Harryben volt, így nehéz volt végignézni, hogy a vezetőség megpróbálja elválasztani őket egymástól - ami feltűnő volt - minden ok nélkül.

Nem mintha bármelyikük bármit is mondott volna közvetlenül a vezetőségnek. Csupán halk vigasztaló szavakat adtak a két fiúnak, akik többnyire egy gyors öleléssel vagy arcon csípéssel vigasztalták magukat, mielőtt minden visszaállt a normális kerékvágásba - ez most sem volt kivétel.

Louis megforgatta a szemét, de a sajátjába fogta Harry vigasztaló kezét, mielőtt a tekintetük találkozott. Kék találkozott a zölddel középen, amelyek kékre és zöldre váltottak, csak egy másodpercre, mielőtt azonnal félrenéztek volna, mert megfigyeli őket a stúdió.

A mai napra hosszú interjútervük volt, éppen a Much Music számára készítettek interjút. A kérdező még nem volt ott, de a stúdió többi része nyüzsgött az emberektől.

- Remélem, nem kérdeznek minket a What Makes You Beautiful-ról... - mondta Niall, aki inkább beszélgetést akart kezdeményezni.

- Már megkérdezték tőlünk két... - háromszor - Ma háromszor kérdeztek meg minket róla, és nincs sok mondanivalónk. Senki sem kérdezte a Live While We're Young vagy a Gotta Be You című videónkat... - mondta Liam, és folytatta, amikor Niall közbeszólt.

- Nos, a What Makes You Beautiful... - mondta Harry, a fiúk mindegyike felnyögött, de mielőtt tovább panaszkodhattak volna, egy alacsony ázsiai hölgy lépett oda, és kezét nyújtotta mindenkinek.

- Interjút fogok készíteni önökkel, szóval foglaljanak helyet, helyezkedjen el kényelmesen. - Mindannyian udvariasan mosolyogtak, Zayn kihúzta neki a székét, mielőtt leültek volna az asztalokhoz.

Zayn volt az első, aki rájött (mivel mindig okosabb volt, mint a többi fiú), a kérdező nem volt merev vagy formális. Előrehajolt a könyökére, mosolyogva, de nem flörtölő módon ugratva (Zayn meg volt döbbenve, hogyan tudott ellenállni Harry fürtjeinek? De persze Harry túlságosan zavart volt Louisra nézve, amit amúgy sem vett volna észre.)

Az interjú minden fiú számára szórakoztató volt, Liam többnyire csendben maradt, Niall pedig pár másodpercenként nevetett, amikor Louis mondott valamit. Harry és Louis tűnt a legbeszédesebbnek, mindketten a kezükkel mozdultak beszéd közben. Kicsit elválasztották őket egymástól, néhány asztalra tolva Zayn, Niall és Liam osztozott egyen, Louis és Harry pedig még egyen.

Oneshots - LarryWhere stories live. Discover now