Ice, Ice, Baby

480 27 19
                                    

"A hideg forró."

Louis felvonta a szemöldökét, amikor a turistabusz ajtaja becsapódott mögötte.

- Szóval, pontosan miért döntöttél úgy, hogy berángatsz ide, amikor a többi srác kint ünnepel, és az utcán a klubban tölti élete idejét? - kérdezte Louis, miközben megfordult, és Harryre nézett, miközben a kicsit fiatalabb férfi bezárja az ajtót.

Harry nem válaszolt, ehelyett csak elsétált Louis mellett a turistabusz konyhájába, kinyitotta a fagyasztót, és benyúlt, hogy kivegyen valamit. Louis követte a konyhába, hátradőlt a kis konyhapultnak, és nézte, ahogy Harry kivesz egy tálcát a jégkockából.

- Harry? - kérdezte Louis, még mindig nem tudta, hogy Harry egyáltalán miért rángatta magával ide.

- Mert kedves Louis-m, kemény vagyok, te hihetetlenül gyönyörű vagy, és ezért meg foglak dugni. - mondta Harry tárgyilagosan, miközben felkapott egy poharat a Louis melletti pultról, kiszedte a jégkockákat a tálcából, és belerakta a pohárba.

Louis teste azonnal reagált Harry szavaira, és be kellett harapnia az ajkát, hogy visszatartsa a nyögést, ahogy érezte, hogy a farka kissé megrándul a nadrágjában.

- És mire valók a jégkockák? - Louisnak sikerült kifulladnia, nagyot kellett nyelnie, mielőtt megfelelően működni tudott.

Harry erre csak elmosolyodott.

- Majd meglátod. - mondta, mielőtt kinyújtotta volna a kezét, megragadta Louis kezét, a másik kezével pedig a jégkockás pohárat ragadta meg, majd a konyha mellett behúzta Louis-t a hálórészbe, és becsukta maguk mögött az ajtót.

Harry elengedte Louis kezét, és az egyik legfelső emeletes ágyhoz lökte.

- Engedj be. - mondta egyszerűen, és a hangja lehetetlenné tette Louis számára, hogy ne engedelmeskedjen, még akkor sem, ha akart volna.

Így hát Louis felemelkedett az ágyban, Harry pedig csak másodpercekkel később követte őt a jégkockával még mindig a kezében, ahogy Louis fölé hajolt, és keményen megcsókolta, nyelvét Louis ajkai közé a szájába nyomta.

Louis felnyögött, miközben Harry a nyelve köré csavarta magát, miközben Harry kinyújtotta a poharat, és letette az apró asztalra az ágy sarkában, közvetlenül a fal mellett, mielőtt a kezével lenyúlt, és felhúzta Louis ingét. Visszahúzta az ajkát, csak hogy fel tudja húzni Louis ingét a fejére, majd a földre dobta, mielőtt ismét lehajolt, és ajkát Louis-hoz csapta.

Harry kezei Louis derekához ereszkedtek, és gyorsan kibontotta a nadrágját, egy gyors mozdulattal lehúzta, így Louisnak kellett kimozdulnia belőle. Harry ismét elhúzta az ajkát, felült, lenyúlt, felhúzta saját ingét, és Louis-val együtt a földre dobta. Aztán lenyúlt, megragadta Louis nadrágját és azt is a földre dobta, majd egy gyors mozdulattal lehúzta Louis boxerét, és levette a zokniját is, mielőtt az egészet a padlóra dobta.

- Olyan jól nézel ki, amikor meztelen vagy. - jegyezte meg Harry, miközben lehajolt, és kemény csókot nyomott Louis ajkára, mielőtt ismét visszahúzódott volna, majd gyorsan teljesen levetkőztette magát, mielőtt lenyúlt és megragadta Louis combjait, széttolta és közéjük telepedett.

Louis az ajkába harapott, miközben Harryre nézett, immár kőkemény erekciója a hiánytól rángatózott, ahogy nézte, hogy Harry kinyújtja a kezét, és belenyúl a pohárba, megragad egy jégkockát, és Louis ajkára helyezte, és a kockát az ajkán mozgatja. Nézte, ahogy Louis ajka csillogni kezd.

Harry elmozdította a jégkockát Louis ajkáról, lefelé az arcán, és lehajolt, ajkát Louishoz tapasztotta, és mélyen megcsókolta, miközben a nyelve ismét Louis szájába talált.

Oneshots - LarryWhere stories live. Discover now