"A fiúk is viselhetnek ruhát, ugye?"
Tegyük fel, hogy Harry Styles az átlagos huszonegy éves srác.
Olyasmi.
Tehát mi van akkor, ha a fiú szeret szoknyát vagy ruhát hordani, sőt, még sminket is szeretne viselni, ne feledkezzünk meg a virágkoronákról, amelyeket minden nap a fürtjeire helyeznek. Harry minden hétvégén énekel egy bárban, a "Madarak és varjak" néven, de minden alkalommal, amikor Harry fellépni megy, nem tehet róla, hogy észrevesz egy húsz év körüli fiút, aki egyedül ül a bár sarkában, és még csak egyet sem iszik. Egyetlen csepp sört sem.
Harry úgy döntött, hogy ma este megkérdezi a rendkívül vonzó fiút, miért van mindig egyedül, és nem mer egy csepp alkoholt sem inni. Nagyon kíváncsi volt, és még arra is gondolt, hogy ha a fiú és ő összejönne, elhívhatná randevúzni.
* * *
Harry szombat késő este a bárba tartott. Látta, hogy néhány ember közeledik, és lehajtotta a fejét, mert bár Harry tud tömeg előtt énekelni, nagyon félénk, és nehezen tud beszélni az emberekkel. Harrynek elég magasan van a feje, így csak ő láthatta az embereket a fürtökön keresztül, és ferdén húzta a fejét, nehogy leessen a rózsaszín virágos ruhájához illő rózsaszín virágkorona.
Amikor elég közel voltak ahhoz, hogy lássák, Harryt meglepte, hogy mindannyian férfiak és rendkívül vonzóak. A három fiú közül az egyiknek szőke haja és csodálatos kék szeme volt, ami passzolt az ég színéhez. Egy másiknak hollófekete haja volt, és nagy betűkkel fel volt írva a kabátjára a Malik szó, az utolsónak pedig rövid barna haja, ami feketének tűnt az éjszakai égboltról, szép tejbarna szemekkel. Amikor a fiúk elhaladtak mellette, mindannyian Harryre mosolyogtak, és Harry, aki az a kedves fickó, felemelte a fejét, és a fiúkra mosolygott.
Miután a fiúk észrevették, hogy Harry valójában nem lány, mindannyian grimaszoltak, és tovább sétáltak Harrytől, amitől Harry nagyon szomorú volt legbelül. Általában nem hagyja, hogy az emberek megbántsák az érzéseit, de Harry úgy gondolta, talán egyszer tényleg lesznek barátai.
Amikor Harry belépett a bárba, az szinte üres volt, csak néhány ember volt odabent. Beleértve azt a fiút is, akiért Harry titokban odavolt.
Harry elindult a fiúhoz, de hamarosan megzavarta egy ismerős hang:
- Harry!
A csapos volt, Ed. Harry szomorúan elmosolyodott, de megfordult, és odament a tűzvörös hajú férfihoz.
- Igen? - kérdezte Harry, és igyekezett minden tőle telhetőt megtenni, hogy ne hangozzon durván, mert mélyen Harry nagyon szeretett volna beszélni a sarokban lévő fiúval.
- Úgy hallottam, hogy új állást keresel, és a mostohatestvéreim, a barátnőm egy híres étteremben dolgoznak, és felvesznek, ezért gondoltam, mesélnem kell róla.
Harry bólintott, Ed pedig rámosolygott. Ed olyan, mint Harry testvére, ő segít Harrynek, Harry pedig Ednek.
Arról nem is beszélve, hogy ő Harry egyetlen barátja.
Amikor Harry meg akart fordulni, és beszélni akart a fiúval, észrevett egy tömeget, és felsóhajtott, mert ideje volt dolgozni, de talán Harry tud beszélni a fiúval, ha már végzett a két órás énekléssel.
Harry felállt a színpadra, és elénekelte az első tervezett dalt, a „Don't Let Me Go"-t, amelyet Harry maga írt. Megigazította a ruháját, és megbizonyosodott róla, hogy a virágkoronája rajta van, mielőtt leült a kis faszékre, ahol a mikrofon és a kis akusztikus gitár volt.
YOU ARE READING
Oneshots - Larry
FanfictionApró, vagy nem éppen apró egyrészes történetek a fiúkról, többek között Louisról és Harryről. 💚Fordítások, saját írások 💙Larry Stylinson 💜100% móka 💙Homoszexualitás 💚Happy, Sad endingek Forrás: Wattpad ✨Minden fordításnál fel van tüntetve a...