Stuck In The Same Dorm Pt2.

397 34 3
                                    

Az előző rész tartalmából: Harry kollégiumi szobatársa egy szexőrült, aki nem képes betartani a szabályokat és direkt idegesíti Harryt. A két fiú között magas a feszültség, Niall, Zayn és Liam természetesen érzékelik, valami nincs rendben. Louis gyakran Harry mellé mászik a zuhanyzóba, Harry megeszi Louis kajáját, Louis hajnalban kell, hogy fekvőtámaszokat csináljon stb... A feszültség a tető fokára hág, amikor Harry egy olyan kijelentést tesz, miszerint Louis nem barátnője minden alkalommal megjátsza az orgazmusát. Louis bepipul, a bizonyítani való vágya elködösíti a fejét, így esik meg az első közös szex.

Ez most a dolog?

Másnap reggel kibicegett az ágyból, Louis pedig kuncogott.

- Jól csinálod, Babycakes.
– mosolygott rá.

- Igen.

Sikerült kijutnia a mosdóba, és átvészelnie a reggeli rutint. A konyhába bicegett, hogy reggelizzen, Louis pedig nézte, ahogy látszólag szórakozottan mozog.

Az első órájuk ugyanabban az időben kezdődött, így a változatosság kedvéért együtt sétáltak. Harry minden lépésnél összerándult, Louis pedig minden alkalommal elmosolyodott.

Kijöttek és Harry felfedezte Niallt, Liamet és Zaynt, akik pár méterrel előttük állnak.

- Fenébe! – mondta mellette Louis.

A fiúk szórakozottan nézték, ahogy ernyedt.

- Hé, Harry! Mit csináltál? – kiáltott fel Niall és összevonta a szemöldökét.

Harry hallotta, hogy Louis éles levegőt vesz, és gyors pillantást vetett rá. Úgy tűnt, kiakadt.

A fiúk odamentek hozzájuk.
– Naah, izmot húztam, amikor edzettem. - Harry ártatlan hangon válaszolt.

– Egy fenékizmot? – kérdezte Zayn felvont szemöldökkel.

Harry felnevetett.
- Bárcsak. Nincs combizmom. Túl sok volt a súly.

- Hé, Louis? Jól vagy? – kérdezte Liam töprengve.

- Igen, igen. Rohannom kell az órára. Viszlát srácok! - Louis elment.

Liam Harryhez fordult.
- Kiömlés.

Harry ártatlan pillantást vetett rá.
- Nincs mit kiönteni.

Liam úgy tűnt, nem vette be, de nem erőltette. Harry elköszönt és elindult az osztály felé.

Louis már várt rá, amikor véget ért a tanítási nap. Össze-vissza járkált, és azonnal felnézett, amikor Harry kinyitotta a szobájuk ajtaját.
- Megmondtad nekik, nem?

Harry odalépett hozzá.
- Persze, hogy nem, Louis. Soha nem tennék ilyet.

– Elhaló leheletemig tagadom majd... seggfej! - kiáltott fel Louis.

- Bármi is legyen Louis... Tudom, hogy szeretted. - Harry elmosolyodott.

- Én...én... baszd meg magad, Harry - Louis felkiáltott.

– Oké. Bármit mondasz, Louis. - Harry rákacsintott, Louis pedig beviharzott a fürdőszobába. Hallotta, hogy bekapcsolják a zuhanyzót. Tökéletes!  Várj? Tényleg ezt akarta csinálni?  Igen, Louisnak valóságellenőrzésre volt szüksége.

Gyorsan levette a ruháit, és meztelenül lefeküdt az ágyára.  Kinyitotta a felső fiókot, és elővette a síkosítót. Három ujját betakarta vele, és körözni kezdett a peremén.  Megfogta a farkát, hogy megkönnyítse magának. Nem volt annyi ideje, hogy megnyíljon, de nem tudott túl gyorsan menni, tekintve a tegnap esti elképesztő szexet. Még mindig fájt egy kicsit, de remélhetőleg megéri.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oneshots - LarryWhere stories live. Discover now