It's About Us

224 13 30
                                    

"Mikor változott meg az életem? Akkor, amikor berúgtad az ajtaját."

Van az a pont, amikor már nem tudsz mit kezdeni magaddal. Zajlik az online oktatás, minden órát elcsalsz, filmet nézel, olvasol, puskázol dolgozat közben, eszel óra alatt és miegymás. Nem kell folytatom, ugye? Ismerős neked is.

Mit tudsz ilyenkor csinálni? Amikor már annyira unatkozol, hogy szívesen levetnéd magad egy szikláról, mert adna egy kis élvezetet és újdonságot az életednek.

Február 14-e is így indult. Átlagos nap, tekintve, hogy szingli voltam és vagyok. Nehéz az élet, hah? Órák órák után, unalom unalom után.

Olvastam ezt, olvastam azt, és akkor, abban a pillanatban, találtam egy könyvet. 'A' könyvet. Egy Larry Instagram könyv volt, mindössze 10 részes. Gyorsan végeztem vele, de kell még. Akarom. Többet. Ennyi nem elég.

Tehát... Ha nincs több ilyen könyv magyarul, akkor... Majd én!! Majd én írok. Igen, írok egyet. Bizony. Isten király lesz és mindenki imádni fogja.

Neki is láttam, és egy hónappal később már rengeteg olvasom volt, sokan kommenteltek és sok-sok új barátot szereztem, akik azóta is velem vannak. Pont úgy, mint te, Édesem.

Igen, te. Tudom, ülsz most otthon, vagy éppen a buszon utazol, az mellékes. Ülsz, és ezt olvasod. Azt hitted, amikor megnyitottad ezt a részt, hogy egy szokásos Oneshot. De nem. Ez rólad szól. Rólunk szól.

Pontosan egy évvel ezelőtt, ezen a napon, március 27-én írtál nekem egy kommentet a 94. Insta részem alá. Mai napig ott van, akkor kezdtünk el beszélgetni. Akkor írtál először. Akkor ismertelek meg. Akkor, és pont akkor lettünk tökéletes barátok. Barátok, akik bár nehezen élnek, hisz az ország másik végében laknak, mégis olyan barátok, akiket nem lehet szétválasztani. Barátok, akik szeretik egymást. Fantasztikus, lenyűgöző, gyönyörű barátok.

Lassan épült fel a dolog. Nem siettünk sehová. Először csak kommentekben húztuk egymást, aztán írtam neked egy személyre szóló insta részt, privátban beszélgettünk, privátot cseréltünk, és mára már ott tartunk, hogy van egy közös családunk, a Sarcasmie-k, akiknek első számú alapító tagja vagy, van egy közös csoportunk egy olyan lánnyal, akit szintén a könyveim által ismertünk meg, és imádjuk minden lehetséges szinten. Lett egy barátom, több is.

Anyukám mindig arra tanított, ne beszéljek idegenekkel az interneten. Igaza van. Még jó, hogy te már nem vagy idegen🤫😉

Rád mindig számíthatok, mindig velem vagy. Te és Ő. Igen, te, aki szintén ezt olvasod. Köszönöm, hogy te is velem vagy. Az, hogy segítetek nap mint nap, a stylistjaim vagytok, a lelkitámaszom, és minden, amit csak kívánhat az ember. Ismeritek a barátaimat, ismeritek a crush-om, az excrush-om, a családom, a kutyám és mindent, ami számít.

Csodálatos lány(ok) vagy(tok), Babe(ies). Nem tudom, mit mondhatnék még. Kimondtam minden kimondhatót. Szeretlek, de ezt tudod. Szeretlek mindkettőtöket.

Remélem hamarosan lesz alkalmunk találkozni is, megenni egy fagyit, fangörcsölni a Harry's House-ra, énekelni, táncolni, pletyizni és mindenre, amit csak el tudunk képzelni.

Hamarosan eljön a hármónk közös évfordulója, amit szintén alig várok. Szeretlek titeket, Darlins💜

tiakinga66

Just_like_Lou

#oneyearwithyoutia

💜🍳🐧

"Te vagy a fény a sötétségemben"

"Te vagy a fény a sötétségemben"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Oneshots - LarryWhere stories live. Discover now