Bölüm 12

834 15 0
                                    

"  Seni bir mağazada gördüm sırtın dönük elinde telefon la konuşuyordun üzerinde siyah pantolon üzerinde pudra bir mont saçların açık kafanda ise krem renk bi ressam şapkası vardı sadece bakakalmıştım..

Sonra yüzünü bana döndün yüzünde endişeli bir hal vardı ve ben o anda sana yüzüne saçlarına kendimi kaptırmıştım ilk bakışta aşkın beni bir Mağaza da karşılayacağı hiç aklıma gelmezdi..

Büyülenmiş yüzünden kendi donuk ifademi çektiğim zaman kalbimde yanan alevin üzerine su dökülmüş gibi olmuştum.. Hamileydin..

Hamilelik bir kadına öylesine mi yakışır yaptığım hiç doğru değil ama bir kere aşık oldum...

Sen ve ailen çıkana kadar etrafındaydım çıktıktan sonra ise sizi en sadık dostum Mert e takip ettirdim...

Ev adresini öğrendim. Sürekli dışarı çıkmalarını her şeyini takip ettirdim doğumuna kadar herşeyini adım adım izledim.. Hiçbirini atmadım sakladım aslında niyetim sadece izlemekti.. Sana ve ailene zarar vermemekti...

Ama dayanamadım olan herşeyi sineye çektim çok bekledim çoğu günler ağlayarak o evden çıktığını gördüm...

Bende sana ikinci bir hayatı sunmak istedim...

Zorda olsa o kadar sene beklememin bir şansı olmalıydı...

Damlayı ise senin evine bir kere gelmişti çıkışında Mert onunla konuşup ikna etti belirli bir miktar karşılığında seve seve kabul etti....

Onun burda sana arkadaşlık edeceğini düşündüm... Ben yokken onunla sıkıntılarını paylaş istedim ama umduğum gibi gitmedi ilk başta...

Sana ikinci bir hayat vermek istiyorum tamamen ben seni koparmadım ailenden koparamam da bir zaman sonra tercihi sana bırakacağım ama henüz o zaman değil bunu kısa bir tatil olarak düşün asla sana senin iznin olmadan dokunmayacağım...

Ailen seni kendi isteğinle gittiğini sanıyor...

Her konuşmamızda döneceğin bilgisini veriyoruz...

Onlar çok iyiler merak etme... "

BENİ EVE GÖTÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin