Hayatının baharında bir genç kız Eylül.
O düşlerinin pembe hayallerinin içinde yaşayan kendi halinde küçüklüğünü iki göz odada 4 kız kardeşi ile geçirmiş ileri hayalleri olan bir kızdı.
Liseyi bitirip hayallerini süsleyen prensi ile tanışmıştı ve bu aşkı evlilikle taçlandırmıştı 20 li yaşlarında artık evli bir kadın dı.
Evliliğinin bir dönemini çalışmakla geçirip diğer yarısında bir hastalığı sebebiyle bir haber almıştı. Bu haber onun bütün hayatını etkileyecek nitelikteydi, artık çocucuğunun olmayacağını öğrenmişti Eylül.
İkiside erken diye düşündükleri kararlarından vazgeçip bir adım atmışlardı 5 ay sonrasında gelen mucize haber evet Eylül hamileydi bu kara haber in üzerine gelen mucize olabilirdi ancak...
Eylül ün hamilelik döneminde ailesi anne babası doğuma kadar yanında idi. Sürekli anne ve babası ile dışarı çıkıp bebek için alışveriş yapıyorlardı annelik ona çok yakışmıştı.
Çok güzel bir hamilelik geçirmişti Eylül, zamanı geldiğinde ise doğumunu gerçekleştirip bir erkek çocuğu dünyaya getirmişti minik Efe dünyaya gözlerini açmıştı.
Evliliğinde her evlilikte olduğu gibi sorunlar olmasına rağmen ne olursa olsun ayrılmayan birbirini seven bir aileydi onlar birde minik efe ile taçlanınca herşey rayına oturmuştu artık efeden tartışmaya vakit kalmıyordu bile.
Eylül 22 sinde anne olmuş çok güzel bir kadındı uzun saçları büyük kahverengi gözleri dolgun dudakları orta boylu zayıf bir kadındı. Oldukça zarif kimseyi kıramayan ama yeri geldiğinde o halinden eser kalmayan biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ EVE GÖTÜR
Ficción GeneralEvli bir kadının zengin bir iş adamı tarafından kaçırılıp....