Bölüm 10

1.4K 19 0
                                    

Siyah geniş bir arabaya binmiştik..
Serin bir akşam dı biraz üşümüştüm sanki.
Arabayla bindikten sonra başımı cama yaslamıştım o koşarak çaresizce geçtiğim sokaklardı buraları hiç konuşmuyorduk sonunda mekana gelmiştik..

Bol renkli ışıklı kocaman bi restoran a gelmiştik bizi araçtan inerken karşılayan güler yüzlü insanlar ama faklı bir dildi anlayamıyordum.

Kafamı Michael a kaldırıp ne diyorlar diye sormuştum. Hoşgeldiniz akşamımızı şenlendirdiniz..  Ne tuhaf bir cümle. İlerleyip cam kenarında bir yere oturmuştuk..

Dıçarıda renkli ışıklar çeşit çeşit insanlar gözümü etraftan alamıyordum içim hiç rahat değildi eve gitmek istiyorum diye düşünürken Michael beni kendime getirmişti..

Burdan da kaçmaya çalışmayacaksın değil mi ?

Gülerek aklıma gelmemişti iyi oldu dediğin bir denemek isterdim aslında deyip başımı çevirmiştim.

Oda gülmüştü artık gülüyorduk neyden gülüyorduk yoksa acılarım yerini mi değiştirmişti kafayı mı yiyordum yoksa..

Yemeğimiz gelmişti somon..

Hayatımda hiç somon yememiştim iyi hoş ya masada bilmedim yemekler mezeler vardı hiçbirine dokunmamıştım sessizce yemeğimizi yemiştik..

Ne o konuşuyordu ne ben sessizliği bozmuştum..

Hani konuşacaktık..

Burda huzursuz olduğunun farkındayım seni iyi tanıyorum yemeğimizi bitirelim evde devam edelim...

Oyalıyormuydu beni amacı neydi başımı eğip..

Gidelim artık ben doydum.

Başka bir dille hesabı istemiş masadan kalkıp arabaya yönelmiştik.

Arabaya binip hareket etmiştik kısa bir süre sonra kafamı yaslayıp izlediğim camdan deniz görmüştüm sahilinde etrafında ışıklar vardı insanlar vardı büyük bir ateş etrafında dans ediyorlardı..

İçimden onu sinir etmek istiyordum ondan nefret ediyordum hayatımı çalmıştı şimdi sıra ona hayatını zehir etmekti ben kendimi tanıyorsam bunu yapardım...

Yüzümde tatlı bir tebessümle koluna girip oraya gidelimmi demiştim..

Şaşkınlıkla önce koluna sonra yüzüme bakmıştı çok mu istiyorsun..

Evet deyip ellerimi birbirine vurup alkışlamıştım...

Şoför e talimat verdikten sonra evet gidiyorduk çok eğlenecektim aklımda tonla senaryo çiziyordum.

Araç yaklaşır yaklaşmaz araçtan inip koşar adımla koca bir kalabalığın içine dalmıştım kimsenin umrumda değildi sınırsız alkol eğlence müzik vardı kimse sorgulamamıştı bile beni hatta beni görenler bakıp gülüyor benimle dans ediyordu kızla erkek karışık çok eğlenceli gözüküyordu..

Gözlerim Michael ı aramıştı biraz ileride beni izliyordu evet başlıyoruz deyip el sallayıp masadaki shotları tek tek içiyordum endişlendi olsa gerek birden bana yönelmişti o sırada ellerime shotları alıp dans ediyordum ateşin etrafında deliler gibi eğleniyordum..

Yanıma mert gelmişti gidelim artık demişti Mertin elinden tutup eline shot vermiştim boşver eğlenmene bak deyip etrafında dans ediyordum Mert dönüp Michael la birşeyler söylüyordu..

Beklenen an Michael da geliyordu önce bir korkmadım değil aslında ama onun kızmasına fırsat vermeden kolundan tutup kendime çekip eline shotu vermiştim bile biraz eğlenmenin ne zararı var deyip bu sefer onun etrafında dönüyordum...

Elindeki shotu kafaya dikip beni kucağına almıştı gidiyorduk oradaki herkes dönmüş bizi alkışlıyordu o kadar içmiştim ki kendime gelemiyordum...

Araca binip evin yolunu tutmuştuk yolda iki defa durup istifra etmiştim  bu iğrenç bir şeydi evet ama Michael dan ummadığım hareketlere şahit olmuştum hep yanımda hiç iğrenmeden ellerimi ağzımı pet şişedeki suyla yıkamıştı çok şaşırmıştım...

BENİ EVE GÖTÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin