Michael kutudan daha önce istediğim telefonu çıkarmıştı...
"Çok az bir zaman sonra seni serbest bırakacağım o zaman gittiğinde beni hatırlaman unutmaman için gittiğimiz yerlerde fotoğraflar çekip acı tatlı günleri yad etmeni istiyorum"
Bir müddet sustuktan sonra hadi gel kuralım deyip kutuyu açmıştı bende öylece bakıyordum sadece aslında mutlu olmuştum en azından sıkılmayacağım hat ve İnternet olmasada iyi kötü anılarımı biriktirecektim...
Teşekkür edip telefonu alıp aşağı inmiştim peşimde ise Michael...
Hemen telefonum nasıl deyip hepsiyle resimler çekiniyordum bu benim hayallerimin ötesinde bir telefon du bütün yaşamım boyunca sahip olamayacağım bir telefondu...
Gecenin sonunda tvden film izleyip herkes köşesine çekilmişti..
Bende Michael dan sonra odaya çıkıp yatağa yatıp gözlerimi kapatmıştım bir sonraki güne...
Yine kalktığımda Michael yoktu ama aşağıdan bir çok sesler geliyordu televizyon dur diye düşünüp duşa girmiştim üzerimi değiştirip aşağı inmiştim ki içeride oturan 4 kadın vardı bunlar kimdi??
Damla sessizliği bozup. Bak Eylül bu Michael ın annesi halası ve teyzeleri...
İçimden beni kurtarın nidaları atmak geliyordu ama hiç umudum yoktu elbette biliyorlar dı durumu..
Hoşgeldiniz deyip tanışma faslını geçmiştik hepsi beni süzüyorlardı Türkçe de biliyorlar dı ama bazen de yabancı dilde konuşuyorlardı damla ve biz sürekli göz gözeydik...
O sırada Michael ın annesi yeşil gözlü bakımlı zarif bir kadın, İsabella.
Hazırsan dışarı çıkalım güzel bir yemek yiyelim tanışalım...
O sırada gözüm Michael ı aramıştı haberi varmıydı o ne derdi ki..
Boş bakışlarımı İsabella bozmuştu merak etme haberi var..
Hemen geliyorum deyip yukarı çıkmıştım üzerimi giyip hazırım çıkalım telefonumuda almayı ihmal etmemiştim..
Tam kapıdan çıkarken Murat beni kenara çekip bi kart vermişti üzerinde Michael Dean yazan ne bu dediğimde ise dışarı çıktığında almak istediğin birşey olursa kullanman için şifresi ise 2019 yani seni ilk gördüğü yıl deyip gülümsemişti...
Kartı çantama koyup arabaya yönelmiştim Michael ın annesi beni kendi arabasına çağırmıştı sen benimle gel hemen hemen hepsinin arabası vardı çok tuhaf hep beraber de gidebilirdik deyip arabaya oturmuştum yola çıkmıştık..
İsabella çok anlayışlı güler yüzlü bir kadına benziyor du camdan dışarı bakarken söze girmişti...
Demek Michael ın yıllar sonra kalbini çalan kız sensin. Herşeyden haberim var Eylül ama ben buna karışamam ben onun mutlu olmasını istiyorum yıllar yılı kimseyi kalbine almadı demekki kaderinde sen vardın o seni üzmez emin ol sonunda çok mutlu olacaksın...
Gözümü ondan alıp hiçbirşey söylemeden yola bakmaya devam etmiştim..
Sonunda bir restoran a gelmiştik kapıda şık giyinimli adamlar kadınlar bizi karşılamıştı rezerve olan masamıza oturmuş sipariş vermek için bekliyorduk.
İsabella yabancı dille hepimize birşeyler söylemişti..
Yemeğimizi sessliklik içinde bitirdikten sonra kahve eşliğinde konuşmaya başlamıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ EVE GÖTÜR
General FictionEvli bir kadının zengin bir iş adamı tarafından kaçırılıp....