İyiydim ben çoğu şeyi kabullenmiş kafamda aşmış biriydim ben..
Bir akşam Murat ın çok güzel bir yere gidiyoruz ona göre giyinin çok şık olmalıyız bu gece sözleriyle damlayla hazırlanmaya başlamıştık..
Damla mavi kısa bir elbise ve beyaz topuklu ayakkabı giymişti ben ise kırmızı kısa elbisemi giyip saçlarımı topuz yapmıştım altına ise gümüş topuklularımı gitmiştim aslında çok güzel miş istediğini giyebilmek bi yandan da tüm bu olanlar hoşuma gidiyordu..
Ben ne bunları giyebilirdim nede alabilirdim...Arabaya binip yola koyuşmuştuk yolda Murat bize minik shotlar ısmarlamıştı müzik eşliğinde eğleniyorduk...
Sonunda kocaman bir otele gelmiştik...
Otelin altında çok büyük bir clup du burası içerisi tıklım tıklım dı. Tam içeri girerken Murat benim kapıda beklememi söyleyip damlayla clube girmişti daha ne olduğunu anlamadan bana bi garson oda kartı verip gitmişti ne yapacaktım ki ben bunu...
Michael deyip içimden asansöre binmiş odanın katına çıkmıştım kapıya geldiğimde ise ne yani burda mı kalmış bir yıl acaba deyip kartı okutup odaya girmiştim...
Michael karşımda takım elbisesini giymiş elinde kocaman bir gül buketi ile karşımda duruyordu..
Şaşkınlığımı üzerimden attıktan sonra kafamında hafif iyi olmasıyla beraber birden kahkaha atmaya başlamıştım..
Ne bu hal deyip karnımı tutup gülüyordum..
Michael da elindeki çiçeği koltuğa koyup benimle gülmeye başlamıştı...
Birden bana sarılmıştı ben ise öylece kalakalmıştım.
Çok özledim seni...
Şimdi anlıyor musun özlemek nasıl bir şeymiş demiştim.
Sana bir hediye aldım bu gece takarsan çok sevinirim...
Cebinden çıkardığı kutuyu açıp ne hikmetse tam parmağıma olan bir yüzüğü takmıştı parmağıma...
Sonra hadi gidelim deyip elimden tutmuştu, tam elimi çekerken lütfen bu gece yapma demişti kırgın gözlerle kafamdaki tatlı sarhoşlukla birşey demeyip clübe girmiştik...
Dans ediyor alkol alıyor deli gibi eğleniyorduk...
Michael barda oturuyor alkol. Eşliğinde beni seyrediyor du ben ise ona inat deli gibi dansediyordum...
Gecenin sonunda arabaya binmiş damla ve ben sonuna kadar sarhoş olmuş ve hala susmayıp birşeyler anlatıp gülüyorduk...
Eve ulaşmıştık beni Michael, damlayı murat yürütmeye çalışıyordu güle eğlene eve girmiştik..
Biz sarhoş olurken onlarda hiç bir şey yoktu...
Murat damlayı yatağına yatırıp dışarı çıkmıştı beni de Michael odaya çıkarmıştı en son hatırladığım merdivenlere kusmamdı....
Yine bir sabah gözlerimi açtığımda Michael ın yüzünü görmüştüm ne güzel yoktun bir sene neden geldin ki...
Kafam o kadar ağrıyor duki kendime gelmek için duşa girmiştim çıktığımda ise Michael yatağa oturmuş beni bekliyordu öylece bakakalmıştım...
Sessizliği bozup dün akşam beni buraya kim getirdi kim benim üzerimi değiştirdi demiycem çünkü damlada sarhoş tu geriye bi tek seçenek kalıyor onuda duymak istemiyorum demiştim...
Ben elbise dolabına bakarken o duşa girmişti yüzünde kocaman bir gülümsemeyle belliki benim çıkmamı beklemişti.
Üzerimi giyip aşağı inmiştim damla çoktan uyanmış kahvaltı hazırlamış Muratla konuşuyordu mutfakta oooo günaydınlar deyip aralarına katılmıştım murat dün geceyi anlatıyor hepimiz bir ağızdan gülüyorduk..
Birden damla parmağımdaki yüzüğü farkedip sormuştu evet parmağımda bir yüzük vardı unutmuştum..
Michael ın dönüş hediyesi deyip birşeyler yemeğe koyulmuştum...
Michael da gelip bize katılmıştı bugun evdeyim deyip kahvaltımızı yapıp sohbete koyulmuştuk Michael birşeyler anlatıyor biz dinliyorduk...
Birden kapı çalmıştı..
Murat kapıya yönelip elinde bir kutuyla dönmüştü...
Michael kutuyu alıp elimden tutup beni odaya çıkarmıştı...
1 yıl yanında yoktum özür dilerim mejburi iş Seyehati içindi seni yalnız bıraktım telafi için bunu sana aldım deyip kutuyu açmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ EVE GÖTÜR
General FictionEvli bir kadının zengin bir iş adamı tarafından kaçırılıp....