⛓ LOVE or HATE ⛓

39 3 2
                                    

12 XII 2021

Minęły dwa lata od rozpoczęcia wszystkiego.

Moja relacja z tatą of tamtej pory bardzo się poprawiła. Nie muszę już ukrywać przed nim co czuje, moge mu powiedz wszystko. To jest jak sen.

Rozprawa w sądzie w sprawie Heon Ju miała miejsce 20 IV 2020. Udało mi się przed sądem ujawnić jego wszystkie zbrodnie w stosunku mnie. Sąd skazał go na 2 lata za gwałt, pół roku za nachodzenie i szantazowanie oraz na 3 lata za popełnienie przestępstwa. Jednym słowem sad skazał go na 5,5 lat więzienia. Moim zdaniem powinien iść tam na dłużej no ale dobra.

Co do mnie i Jacka to...

Wybaczyłam mu to co zrobił. Lecz nie jestem gotowa i raczej już nigdy nie będę gotowa na to aby nasza relacją wyglądała tak jak wcześniej. To już koniec... poprostu zostańmy przy słowie "przyjaciele".

Aktualnie jestem w 4 klasie więc powoli zaczynam myśleć już nad studiami. Na chwilę obecną pracuje w kawiarni oraz wciąż chodzę na Taekwondo.

Myślę że to tu się kończy moja historia która chciałam się z wami podzielić.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTORZY DOTRWALI DO KOŃCA

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTORZY DOTRWALI DO KOŃCA. ORAZ CHCIAŁAM PODZIEKOWAĆ WSZYSTKIM KTÓRZY TO PRZECZYTALI CHOCIAZ JEDEN ROZDZIAŁ BO TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY.

JEŚLI INO BEDE MIEC POMYSL NA NASTĘPNĄ KSIĄŻKĘ TO NAPEWNO NAPISZE KOLEJNĄ.

A TERAZ DZIEKUJE JESZCZE RAZ WSZYSTKIM I CZEKAM NA WASZE OPINIE <3

PS: Możecie napisać który rozdział się wam najbardziej spodobal. Oraz czy jest coś w opowiadaniu co byście zmienili ^-^ .

LOVE or HATE [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz