Kapitola 31 (Konec)

299 13 0
                                    

Upozornění: jedna se o konec psaný po delším čase, je proto možné že to nebude úplně ideální

Den pomalým tempem směřoval ke konci a Jungkook čekal se smutným výrazem na lavičce v parku. Měl se sejít z Taem který se ho měl pokusit rozveselit, tady tak to alespoň starší z dvojice tvrdil.
Tae ho tím celkem překvapil. Původně se měli sejít až dalšího dne ale Tae trval na tom že to musí být ještě daný den.

Jungkook si tiše povzdechl koukajíc na pomalý západ slunce. Uvažoval o tom jestli by si měl koupit jiného králíčka. Ke konci přece jen to že někdo koupí králíčka kterého si vybral ještě neznamená že nakonec nebude žádný.
Zabraný v myšlenkách proto ani nepostřehl že se k němu přikradl Taehyung.

Tae nechal Jungkooka přemýšlet mezi tím co vedle lavičky opatrně položil přenosku tak aby si jí v první chvíli mladší nevšiml.
,,Nad čím přemýšlíš?" Promluvil po chvíli Taehyung a rovnou se posadil na lavičku vedle mladšího. Starší v ten moment měl co dělat aby se nezačal hlasitě smát. Kook sebou při jeho slovech překvapeně trhl a málem upustil telefon který celou dobu držel ve své ruce. ,,Klid, jsem to jen" zasmál se starší.
,,Vyděsil si mě, měl si se ozvat hned a ne mi působit infarkt" zamručel mladší ale ani tak mu ze rtů neodcházel úsměv. Ten úsměv který se objevil vždy když byl v blízkosti Taehyunga.
,,Co je tedy tak důležité že jsme se museli vidět už dnes hyung? Upřímně dnešek není nejlepší a já bych ti nerad svojí náladou zkazil zbytek dne." S tím na druhého více natočil.

,,Pochybuju sice o tom že by si mi byl schopný zkazit den ale beru na vědomí." Jeho ruka vyhledala mladšího vlasy které rozcuchal. Rozhodl se proto přejít hned k věci, hlavně už chtěl vidět výraz druhého až mu předá to co pro něj měl.
,,Něco tu pro tebe mám " začal na což si poposedl a natáhl se pro přenosku. Jungkook na druhého nechápavě koukal.

Proč by pro něj něco měl mít?

Než o tom ale stačil více přemýšlet všiml si přenosky kterou starší vytáhl z poza lavičky. ,,Hyung?" Mladší nechápavě létal pohledem mezi přenoskou a Taehyungem. ,,Není to to co si myslím, že ne?" Zamumlal.
Tae nic neříkal, místo toho mu jednoduše vrazil přenosku do náruče.

,,Králíček?"

,,Přesněji.. králíček pro králíčka" uchechtl se Taehyung. Mezi tím co mladší začal otevírat přenosku a rozplývat se nad tím roztomilým stvořením starší spustil.
,,Viděl jsem jak si pokukoval po onom králíčkovi a včera jsem náhodou zahlédl jak ho nějaký muž kupoval své dceři." Mluvil ale absolutně netušil jestli ho druhý poslouchá. Chvíli proto počkal na to jestli z něj vypadne nějaká reakce.
,,Hmm?"
,,No.. jednoduše. Známý prodával podobného a tak mě napadlo že bych ti ho mohl pořídit" nejistě se poškrábal na krku.
,,Si šílený, víš to Tae?" Pronesl Kookie když opatrně vytahoval králíčka z přepravky na svůj klín. Byl větší než ten ve zverimexu ale pořád rozkošný.
,,Možná trochu" přiznal starší ale rozhodně mu to stálo za to.

,,Děkuju " zašeptal Jungkook po několika minutách ticha při kterých nevěřícně sledoval králíčka na svých stehnech.







Konec

Králíček [TaeKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat