Kapitola 25

357 22 0
                                    

Nemám tušení kolik hodin bylo když jsme se vrátili ale po sprše + vybalení věcí naše těla dopadla do měkkých peřin až okolo půl jedné v noci. Nevěřil bych jak může zabrat tolik času dělání takových maličkostí ale očividně to utíkalo celkem rychle.
Hlavní ale je že už jsme mohli klidně odpočívat - no.. odpočívat.

-

-

-

Můj pohled je zabodnutý do televize která je hned naproti velké postele, nelhal bych kdybych řekl že ta postel je nejméně 180tka - jednoduše letiště. Stejně to ale nakonec vypadalo tak že my oba byli jen na jedné její půlce.
Nejdříve to vypadalo jako kdyby si ode mě Tae držel odstup, každý ležel na jedné straně a jen tak se koukalo na televizi.
Hrálo v ní něco pro mě nezajímavého. Nebyla to ani komedie ani drama, prostě celkem nudný film to byl ale Taemu se to podle všeho zalíbilo.
Už už jsem v jednom momentě myslel že usnu když v tom si mě Tae přitáhl k sobě.
,, Takhle je to lepší, co ty na to?" Promluví celkem potichu a svou ruku položí kolem mých ramen. ,,Mnohem" přikývnu a hlavu si opatrně opřu o jeho hrudník. Tae svými prsty začne dělat na mém rameni různé obrazce a neváhá ani zajet k mému krku. Při onom doteku na krku mi naběhne husí kůže.
Tae rukou zajede pod látku mého trička na což si mě prudkým pohybem shodí pod sebe. Mírně vyděšeně se na něj podívám, kdo by taky tušil že udělá z ničeho nic něco takového. Co mě překvapí je ale jeho pohled, nevěděl jsem co přesně z něj vyčíst ale jedno bylo jisté měl něco v plánu.
,, Ta-" nestihnu ani nic říct a on už spojí naše rty v dravý polibek. Ve svých rukou sevřu jeho tričko a polibek se mu pokusím se stejnou dravostí oplácet ale.. i tak jsem výrazně zaostával.

Králíček [TaeKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat