Zbytek týdne jsem díky oné horečce zůstal doma, horečka postupně udtupovala až nakonec zmizela úplně. Popravdě, doma mě to nebavilo. Za těch pár dní byli všechny zajímavé filmy zkouknuté a dokonce mě internet dovedl až na stránku z anime.
Musím říct že některé kousky tam vážně stály za to se na ně podívat. Pak tu ale bylo dopisování s Taehyungem které mi pokaždé vykouzlilo úsměv na rtech. Aniž bych si to uvědomil mu moje srdíčko začalo propadat více a více. Párkrát tu dokonce i byl jen aby mi donesl něco dobrého nebo prostě řekl jak bylo v práci, vážně milé to od něj bylo.Sotva ale začal víkend zmocnila se mě nervozita. Taehyung mi ani po několika dnech přemlouvání neřekl co přesně si pro nás přichystal ale slíbil mé mámě že na mě dá vážně dobrý pozor.. což bylo prosím pěkně vážně sladké.
Co si budeme, máma nebyla dvakrát nadšená z toho že jsem nebyl ve škole a měl v plánu se strávit víkend mimo domov. Nakonec to ale povolila, jinak bych momentálně se svou cestovní taškou nejel v Taeho autě na prodloužený víkend. Pondělí a Úterý bylo volné, jednoduše dva státní svátky.-
-
-
,, Hyung, teď ale vážně" zamručím.,, Kookie ~ je to překvapení, jednoduše ti neřeknu kam jedeme takže to holt budeš muset ještě tu půl hodinu vydržet" položí svou ruku na mé stehno které začne hladit.
Můj pohled krátce sjede na jeho ruku. ,, No dobře tedy" ohrnu spodní ret,, ale.. "
,, Ale?" Zopakuje po mě Taehyung snažící se momentálně věnovat více vozovce než mě.
,, Až dojedeme tak... no.. Chtěl bych polibek" to poslední vážně tichounce zahuhlám. ,, Cože si říkal Jungkookie? Neslyšel jsem tě." Pohledem z něj přesunu napravo a zahledím se ven z okýnka abych nabral kuráž.
,, Říkal jsem že bych-" zaseknu se když si všimnu v odrazu jeho cukajících koutků.,, Ty si mě slyšel!" Vyjde ze mě o něco hlasitě než jsem měl v plánu. Mé tváře momentálně doslova hořely.
,, Když ale já to chtěl slyšet znovu Kookie, byl si u toho tak roztomilý" nevinně se usměje do vozovky.
,, Pfffff~"
Uraženě si založím ruce na hrudi u čehož nespokojeně zamlaskám., ,, Ale no, přece by ses mi neurazil ne?" Jeho ruka začne znovu přejíždět po mém stehně o něco výš.
ČTEŠ
Králíček [TaeKook]
FanfictionByl jsem zvědavý, chtěl jsem vejít dovnitř a celé si to tam prohlédnou ale uvnitř sebe jsem věděl že nemůžu. Neodolal bych a to byl právě ten problém proč jsem ho mohl každým dnem pozorovat jen venku za výlohou...tedy, to jsem si myslel.. - vkook ...