11.

277 35 699
                                    


– Nie spodziewałem się tego po tobie – mruknął Igor, przyglądając się Alicji, która ze smakiem jadła swój kawałek pizzy.

– Wielu rzeczy jeszcze o mnie nie wiesz – odpowiedziała, przeżuwając zbyt duży kęs, który ledwo zmieścił się jej w buzi. – Uwielbiam pizzę hawajską, ananas i kurczak na pizzy to jest to!

– To jest zbrodnia – wyjaśnił, nie mogąc się w żaden sposób z nią zgodzić. Chciało mu się śmiać, bo Ala wyglądała niezwykle zabawnie, gdy próbowała mówić wyraźnie. – Pizza powinna być bez takich szalonych dodatków, każdy Włoch ci to powie.

– Dlatego mieszkam w Polsce – zaśmiała się cicho, po czym otworzyła pudełko z zamówioną przez Igora pizzą. – A każdy Polak powie, że na pizzy ma być dużo. Jedz, bo ci wystygnie.

Igor wziął kawałek smakowicie pachnącej pizzy z szynką parmeńską i świeżą rukolą na wierzchu. Ugryzł kawałek i rozkoszował się jej smakiem, nie spuszczając kobiety z oczu. Cholernie podobał mu się ten widok.

Jego codzienność zmieniała się na jego oczach, a on wcale nie miał ochoty tego powstrzymywać. Było dobrze, ciepło i przytulnie, i postanowił w tym trwać, dopóki może, bez zawracania sobie głowy resztą świata.

– Niewiele wiem o tobie, chociaż dużo rozmawialiśmy przez telefon – zaczął rozmowę. – A chciałbym dowiedzieć się wszystkiego.

– Możemy się pobawić w "10 pytań do Alicji" – odpowiedziała z uśmiechem, zakładając włosy za ucho.

– Ile masz lat? – wypalił, bo to pytanie wciąż nie dawało mu spokoju. Alicja roześmiała się szczerze, gdy je usłyszała.

– Więcej niż piętnaście, o to się nie martw – odpowiedziała, oblizując palce po tłustym kawałku. Igor spojrzał na nią wymownie, ponieważ potrzebował jasnej i klarownej odpowiedzi.

– Mam dwadzieścia pięć i jestem na pierwszym roku aplikacji adwokackiej.

– Jesteś bardzo młoda – stwierdził.

– Nie martw się, jestem dobrze przygotowana do tego, żeby występować w sądzie w twojej sprawie. – Lekko się spięła, co od razu odmalowało się na twarzy.

– Nie chodzi mi o to – przerwał szybko i położył ręce na jej kolanach, aby ją uspokoić. – Przecież wiem, że jesteś przygotowana.

– To o co ci chodzi?

– No wiesz – zająknął się na chwilę, po czym kontynuował. – Na nawiązanie ze mną intymnej relacji.

– Bardzo ładnie to nazwałeś. Jesteś niewiele starszy ode mnie, a ja zawsze lubiłam starszych mężczyzn – odparła i splotła swoje dłonie z jego, które wciąż leżały swobodnie na jej nogach.

– Gdy mówisz o mnie "starszy mężczyzna" to od razu robi mi się gorzej. Mam trzydzieści trzy lata.

– I co z tego. Ja nie czuję tej różnicy wieku.

– To mam do ciebie kolejne pytanie, bo...

– Nie – przerwała mu, kładąc palec na jego ustach, aby go uciszyć. – Ja też się bawię. Bawię się w zabawę "10 pytań do Igora". Teraz moja kolej.

– Ja nie jestem wcale ciekawym człowiekiem – odpowiedział, zabierając jej palec, a następnie całując go krótko. – W przeciwieństwie do ciebie.

– Nie czaruj, tylko odpowiadaj. Dlaczego akurat chirurgia?

– Nie spodziewałem się, że o to zapytasz, jako pierwsze – zdziwił się.

Twój cały świat. Historia Alicji. T. 1 seriiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz