Tony pov:
Mířil sem si to za Furrym do kanceláře kvůli podrobností ohledně mojí nové misi. Bude to na několik měsíců a jedu sám. Nějaká teroristická korporace v Itálii. Zaklepal sem a rovnou vešel. ,,Sem tady" oznámil sem a sedl si na židli. ,, Už se tě čekal" zvláštní že mi týká. Ale je to mnohem lepší. ,,Tak jo rád bych si ještě došel zbalit tak šup" ještě sem si nezbalil. ,, Tady máš složku se vším co potřebuješ vědět" šoupl ke mě složku. Vzal sem si jí a otřel. ,,Byt budeš mít vedle manželů Venzelů podle všeho tam patří" začal mi vysvětlovat zatím co sem listovat složkou. ,,Ah chápu am" podrbal sem se na čele. ,, Takže se tam musím vetřít a zjistit co nejvíc" je mi to jasný. Budo potřebovat pár plánu na zbraňe. ,,Jo každý večer mi podáš hlášení" hmmm. Dobře. ,,A proč zrovna já?" Mohl poslat někoho spolehlivějšího Steava Nat. ,, Ostatní mají dost práce tady a když ne tak ty jako výrobce zbraní máš co nabídnout" vysvětlil mi. Bývalí. Už je nevyrábím. ,, Dobře ještě něco?" Asi víc nepotřebuju. ,, Už ne" usmál se. Ten jeho úsměv je děsivý. ,, Mám si vzít oblek" bez něj sem jaksi nahraný jestli mě chytí. ,, Mohli by ho objevit takže ne až získáš dost informací pošleme tam zbytek" tak dobře to beru. Podal mi ještě klíče od bytu. ,, Takže se tam mám dostat a je na mě jak" ještě sem se zeptal. Mám menší nápad jak se tam dostat. ,,Jak chceš hlavně se neprozrad" jooo nejsem amatér. Neboj se. ,,Co se tady řeší?" Ozvalo se ode dveří. Oba sme se otočili. Stál tam Steav. ,, Umíš klepat?" Zeptal sem se. To je mi vychování vážně. ,, Zavřete dveře" rozkázal Furry. Steav poslušně zavřel dveře a přešel k nám. ,,Kolik ste toho slyšel?" Ptal se. Tohle je průšvih. ,, Že Stark má misi" odpověděl. ,,Furry neměli sme to utajit?" Uchechtl sem se. ,, Měli no" povzdechl si. ,, Já zase můžu jít" zarazil se kapitán. ,, Nemůžete pojedete se Starkem" oznámil. ,, Cože?!" Vykřikl sem. ,,Ne ne ne já ho tam nechci! To mi ruší strategii!" Ne to ne. Prosím ne. ,,Bohužel Kapitáne zítra odjíždíte nikdo nesmí nic vědět budete tam několik měsíců možná rok jedná se o teroristickou korporaci v Itálii" vysvětlil mu zkráceně. Já ho tam nechci kurva! ,,To od teďka když uslyším něco o misi musím jet?" Zarazil se. ,, Musíte" to je vážně super. ,, Já ho tam nechci ruší mi to celí plán" protestoval sem. ,,To je mi jedno a teď děte" ne prostě ne. ,,A co krytí? To teď padá když jede i on" kapitán tady jenom stojí a nervózně nás pozoruje. Má klepat. ,, Dám vám zítra nové a teď už děte" bezva. Ani sem ho nepozdravil a kráčel si to pryč. Za dveřmi sem si ho odchitil. ,, Umíš italsky?" Zeptal sem se. ,,Trochu" odpověděl mi nervózně. ,,Jak moc" jestli umí tři slova to mi bude akorát na obtíž. ,, Základy" aspoň něco. ,, Zítra v šest v garážích přesně" povzdechl sem si. Pokýval hlavou. Vydal sem se zpátky k sobě. Všechno zkazí. Tak dobře sem to měl vymyšlený.
,, Pane je za deset šest" probudil mě Jarvis. ,,Hmmm připrav auto" sedl sem si. Už včera sem si nanosil všechny věci do auta takže se s tím nemusím zaobírat. ,, Máte se stavit za Furrym" oznámil mi. ,, Jojo" převlékl sen se do volného trika a džín. Sem zvědavej jestli přijde Rogers v čas. Potichu sem se vydal za Furrym do kanceláře. Je dobrý že v týhle hodine ještě všichni spí. Neklepal sem a rovnou vešel. Nic mi neřekl a jen mi podal složky. Otevřel sem jí. Tak co si vymyslel. ,, Manželé Starkovy?! To si děláte prdel ne?!"rozkřičel sem se na něj když sem si to přečetl. ,,Ne a už by ste měli jít" ahhh. Takže ne že ho budu muset snášet pod jednou střechou potkávat se všude ale ještě máme hrát že sme manželé?! ,,Kapitán tam má falešné papíry z vaším příjmením" dodal. No bezva. Jen sem si povzdechl a dal se na odchod. Neodpustil sem si pořádně praštit s dveřmi. To to pěkně začíná.
Když sem došel k autu už bylo za tři šest a kapitán nikde. No ještě má čas. To mu dám za ten čas pěkně sežrat. Manželé Starkovy to je nepřijatelný. Až to zjistí sám bude naštvaný.
Tak jo je pět minut po šesté a on nikde. Já ho přerazím jak hada. Kde kurva je. ,,Jarvisi kde je" zeptal sem se podrážděně. Řeklo se že tu bude přesně. ,, Už je na cestě pane" aspoň něco. Sedl sem si zatím za volant a připoutal se. Já mu dám chodit pozdě. Ani sem si nevšiml kdy sem začal klepat do volantu okamžitě sem s tím přestal. ,,Promiň že du pozdě" začal se hned omlouvat. ,,Nasedej a nemel" tahle akorát ztrácíme čas ještě víc. Nic neřekl a hodil si věci na zadní sedadla. Když za sebou zavřel dveře otočil sem se na něj. ,,Dej mi pas kartičku pojištěnce a tak dále" nastavil sem k němu ruku. ,, Proč?" Zdržuješ! ,, Prostě mi to dej" nemám na něj náladu. Začal rozpačitě hrabat v tašce. Vyndal průhledný desky a ty mi podal. Vzal sem si je a hodil je do přihrádky. ,,Hej dit to potřebuju" ohradil se hned. ,,Jo ale ne tyhle jedeme intognito" protočil sem oči a podal mu falešný. ,, Vymyslel to Furry a taky s toho nejsem nadšeněj" dodal sem. ,,Steav Stark? Proč Stark" ptal se. ,, Protože budeme hrát manželé Starkovy" protočil sem oči v sloup. Nic mi na to neřekl jen si povzdevhl. ,, Máš klepat a neodposlouchávat to tě neučili že je to neslušný" uchechtl sem se.Neodposlouchával sem vás" protestoval. ,,To si říkej někomu jinýmu a připoutej se ať už můžu jet" zavrčel sem na něj. Trochu sebou škubl a připoutal se. Hned na to sem vyjel.
,,Tak se na mě nezlob nehodlal sem ject s tebou" přerušil ticho po půl hodine. ,,Hmmmm" ale jedeš tak drž zobák. ,, Proč ostatní nesmí vědět že jedem? Nebude jim divný že tam nejsme?" Vyptával se. ,, Protože je to tajný a Furry to zařídí" neodchotně sem mu odpověděl. ,,A jaký je plán?" Má moc otázek. ,, Já se tam mezi ně větru" nebude to nic moc lehkýho. ,,A já?" Co a ty. ,, Nic budeš hrát mého mmilujícího manžela" zasmál sem se. ,, Můžu nějak pomoct" navrhl. ,,Aby bylo jasno tuhle musi vedu já měl sem ject sám ty jedeš jen protože si nás slyšel budeš dělat to co ti řeknu stejně se s nima nedomluvíš" začíná mě srát. A to nejsem ani ještě za hranicema. ,, Dobře" hurá. Už nechci slyšet ani slovo. ,,A jak se tam hodláš dostat?" A já doufal že bude ticho. ,, Sem bývalí výrobce zbraní a teď už ticho" nehodlám ho poslouchat celou cestu. ,,Fajn" otočil se a díval se z okna. Konečně ticho a mír. No mír na jak dlouho.
ČTEŠ
Stony Tajná mise
FanfictionPředem se chci omluvit za pravopisné chyby jsem dysgrafik a dyslektik a psaní mi dělá problém. Je to má první publikovány příběh takže je to spíš snažení se o příběh. Snad nevadí. :) [kapitoli nevychází moc pravidelně]