Steav pov:
Než jsem ho dostal do postele zabralo mi to dost času i úsilí. Pořád se po mě plazil a snažil se mi dostat do kalhot. Nechápu opilý lidi. ,,Tony!" Okřikl jsem ho když se zase začal zvedat s postele. ,, Já tě tam přivážu" pohrozil jsem mu. Nevině se uculil a zatáhl mě za ruku. Nečekal jsem to a ztratil rovnováhu a dopadl na něj. To nebylo v plánu. Zajel mi rukama pod triko. ,,Tony" tohle nechceš. Nebo chceš to nevím ale teď to děláš jen kvůli alkoholu. ,, Prosím" poprosil a posunul se níž. Neměl bych ale nebude si to pamatovat. Nemůžu ho využít. Sám to chce. Nechce jen se opil nic víc. Nikdy by nespal s chlapem jako já. Nemůže být gay on je narozdíl ode mě normální. Splnil bych si ale sen. Když si začal hrát a kousat moje bradavky měl jsem jasno. Překročil jsem ho pod sebe. Usmál se a začal mi sundavat triko. Na to že je docela dost opilý svoje tělo ovládá ještě líp než když jsem ho vedl domů. Beztak v tom má praxi. Moje triko letělo bůhví kam zachvíli ho následovalo i Tonyho. Místnost ozářil jeho obloukový reaktor. Přitáhl si mě za zátylek k sobě a políbil mě. Dobře rozhodl jsem se dobře. Vyšel jsem mu vstříc. Dával jsem do toho všechno. Lásku cit trochu strach s toho jak to celé dopadne. Kvůli nedostatku kyslíku jsme se odtáhly. Toužil jsem po něm čím dál tím víc. Začal jsem ho líbat na krku. Pod každým mým dotykem se zachvěl a mě se to rozhodně líbilo. Když jsem objevil nejcitlivější místečko za uchem na které reagoval ihned potichým vzdychem zaměřil jsem se na něj. Kousal jsem a sál jemnou kůži okolo jeho ucha a on mě odměňoval vzdychy. Ještě chvíli sem ho dráždil a nezapomňel si ho několikrát označit. Přemístil jsem se na jeho hruď a začal jí taky obdarovávat polibky a kousanci. Hladil každý kousek mého těla a já se mohl zbláznit. Tohle jsem dlouho chtěl. Jemně jsem mu skousl pravou bradavku a on zavzdychala. Sál jsem jí a kousal. Za tohle mě zabije tím jsem si jistý. Vytáhl si mě nahorů a přisál se mi na krk. Obsypával ho motýlími polibky kousal a sál. Vzdychl jsem. Jeho mrštný jazyk přejížděl po celém mém krku. Kalhoty mi začínali být těsné a nepohodlné jak se můj penis začal probouzet k životu. Nemohl jsem uvěřit že to vážně dělám. Je to jako splněný sen. Stáhl sem mu kalhoty rovnou i s boxerkami a odhodil je někam do jiné dimenze. Prohlédl sme si ho od hlavy až k patě. Nemohl jsem se ho vynadívat. Byl dokonalý. Hrudník se mu zrychleně zvedal a já na tom nebyl jinak. Začal se mi dobývat do kalhot. Zajel rukou pod látku a začal dráždit můj rozkrok a já už to prostě nemohl vydržet. Stáhl mi je o odhodil pryč. Zamračil se na ještě jednu vrstvu oblečení ale i ta zachvíli našla svoje místo na zemi. Přetočil jsem ho na břicho. Potřebuju si ho připravit. Nevím jestli je jeho zadek stále panic nebo ne. Na chvíli jsem se zarazil. Nemůžu to udělat ne bez jeho souhlasu. Bude mě nenávidět jestli to udělám. Přiložil jsem mu ukazováček a prostředníček ke rtům a on pochopil. Začal je sát. Tak jo víc mě nenávidět sice může ale co by to bylo kdybych si aspoň jednou neužil? Furt se baví jen on tak jednou můžu být ten nezodpovědný a sobecký já namísto jeho. Když jsme uznal za vhodné vytáhl jsem. Roztáhl jsem mu nohy abych měl lepší přístup a vrazil do něj první prst. Cukl sebou. Nechal sem ho si zvyknout a pomalu ho rozpohyboval. Slastně bručel. Přidal jsem i druhý prst. Začal sem ho různě roztahovat. Když sem uznal za vhodný vytáhl sem z něj prsty. Nasměroval jsem svůj tepající úd k jeho otvoru a jedním přírazem do něj vnikl. Vykřikl bolestí ale i blahem. Uniklo mu i pár slz. Ohl jsem se a začal mu je stírat. Neváhal jsem mu čas na zvyknutí. Chvíli jsem počkal. Nechci mu nějak ublížit. Přirazil proti mě pánví a já měl co dělat abych nevzdychl. Byl tak těsný a já tak velký. Začal sem se v něm pravidelně pohybovat a on po čase už jenom vzdychal slastí. Ulevilo se mi že se mu to líbí. Asi bych se zabil kdybych ho neodkázal uspokojit. Zrychlovat jsem tempo až jsem narazil na jeho prostatu. Zaměřil jsem se na to místo které ho nutilo vzdychat moje jméno. Přitáhl jsem si jeho stehno a začal ho líbat a kousat. Nepamatuju si kdy jsem měl naposledy sex ale asi to bude před tím než jsem to nabral do moře s teseraktem. Blížil jsem se k vrcholu. Zakousl jsem se mu nad lopatkou a udělala se do něj. Tony mě hned následoval. Svezl jsem se do postele vedle něj. Oba jsme vydýchávali právě prožitý orgasmus. Tohodle budu ještě litovat ale když on je tak úžasný. Ach bože můj tohle nedopadne dobře nemůže. Otočil jsem k němu hlavu. Usnul. Nedivím se vypil toho vážně dost. Možná bych ho měl aspoň trochu očistit. Zvedl jsem se a vzal si boxerky. Nemusím tady chodit nahý. Došel jsem do koupelny a vzal si ručník. Namočil ho a vrátil se k němu. Musím aspoň trochu uklidit stopy ale když tak na něj koukám nepovede se mi to. Několikrát jsem si ho označil. No super. Už vidím ráno tu scénu. Nemůžu se ani vymluvit na to že jsem byl taky opilý. Moc dobře ví že to nejde. Povzdechl jsem si a začal mu otírat sperma s břicha. Tohle se nemělo stát. Z jedné strany to bylo dokonalý splnil jsem si sen ale z druhé je to kamarád. Jen kamarád ještě k tomu na holky. Ručník jsem odnesl do koupelny a vrátil se k němu do postele. Lehl jsem si a oba nás přikryl. Požádám Furryho aby mě uvolnil a mohl jsem se vrátit na základnu. Stejně mu tu nejsem vůbec užitečný a po tomhle se mnou ani nepromluví. Nevím jak mu to vysvětlím ale o tomhle se nesmí nikdo jiný dozvědět. Se smíšenými pocity jsem usl.
ČTEŠ
Stony Tajná mise
FanfictionPředem se chci omluvit za pravopisné chyby jsem dysgrafik a dyslektik a psaní mi dělá problém. Je to má první publikovány příběh takže je to spíš snažení se o příběh. Snad nevadí. :) [kapitoli nevychází moc pravidelně]