Tony pov:
První co jsem pocítil po probuzení byla nehorázná bolest hlavy. Neměl jsem tolik pít. Zkusil jsem si zpomenout na nejvíc se včerejší noci ale jak jsem zjistil mám úplný okno. Chtěl jsem se zvednout a aspoň si sednou. Bodavá bolest my to nedovolali. Tak teď bez prdele co jsem zase dělal že mě bolí prdel? Po prozkoumání místnosti jsem zjistil že se na zemi nachází moje a Steavovo oblečení. Já sám na sobě nic nemám. Moment. Otočil jsem se na stále spícího Steava. Můj pohled zaujal červený cucflek na jeho krku. No do prdele.
Začal se ve mě pravidelně pohybovat a po čase jsem už jenom vzdychal slastí. Neskutečně se mi to líbí. Tohle jsem chtěl. Zrychloval tempo až narazil na mojí prostatu a já hlasitě zavzdychal. Zaměřil se na to místo které mě nutilo vzdychat jeho jméno. Přitáhl si moje stehno a začal ho líbat a kousat.
Zatřásl jsem s hlavou. Co to kurva je? To se nestalo. Nemohlo. Ne ne a ne. Steav pořád spal a já se toho rozhodl využít. Vzal jsem roh přikrývky a nadzvedl jí. Je nahý. No ne úplně má boxerky ale je víc nahý než obvykle. Ehm. ,,Steave" začal jsem do něj strkat. Po chvíli se probudil. ,,Ano?" Zeptal se ještě ospale a zívl si. ,,My dva?" Vydechl jsem a modlil se že se mi to jen zdálo. ,, Jo" tak nezdálo. Zaůpjěl jsem. ,,A já byl opilý?" Ptal jsem se dál. ,,Jo" tak to je jasný jinak bych neměl úplný okno. ,,Ale ty si nebyl?" Zpomínám si na pár okamžiků jen útržky ale je to tam. ,,Nebyl" potrvdil mi. ,,Tak proč si mě ojel?" Nemá rozum nebo co?! Mlčel. Teď bude mlčet?! ,,Steave!" Křikl jsem a sedl si. ,,Auuu" zaskuhral jsem a spadl zase zpátky do peřin. Tohle mi nemohl udělat. ,, Bolí tě to?" Ptal se a nahl se přese mě. ,, Hádej Einsteine" protočil jsem oči v sloup. ,, Omlouvám se" omluvil se a sedl si na kraj postele. No to je sice pěkný ale proč. ,, Proč si to udělal?" Nevím kdo mu dal souhlas že mě může ošukat ale já to určitě nebyl a jestli byl tak jsem nemohl být při smyslech. ,,Ty si se po mě první plazil" odpověděl zkoro neslyšně. ,,Ale já byl opilý!" Křikl jsem. Jak mě mohl sakra ojet?! ,, Neměl si pít" zvedl se a vydal se ke skříni. Začal si vyndavat oblečení. Položil jsem si ruku na odkrytý reaktor a zalapal po dechu. ,, Takže je to moje vina?" Zeptal jsem se udiveně. Tohle chce naznačit. ,,To ne jen říkám že ty ses mi první dobýval do kalhot" čisté oblečení si přehodil přes ruku a otočila se na mě. ,, Byl jsem opilý sakra" opilí lidé dělají bláznivé věci ale on byl střízlivý. Myslel jsem že má rozum. ,,Mluv slušně ano" tohle na mě teď nevytahuj. Žaludek se rozhodl si vyjet na plavbu lodí a mě se udělalo nehorázně špatně. ,, Nebudeš zvracet doufám" zeptal se dost zaskočeně. Protočil jsem oči v sloup. ,,Po tvrdým nikdy" na to už mám za sebou dost praxe ,,To ale nemění na faktu že si mě ojel bez mého souhlasu" zkřížil jsem si ruce na hrudi. Už se na něj nezlobím. Nevadí mi že se semnou vyspal ale aspoň bych si s toho něco víc rád pamatoval. ,,Prosil si mě" zamračil se. Asi nechápe fakt že sem byl nalitej a úplně mimo. ,, Doufám že sis to aspoň užil" uchechtl jsem se. Copak mě někdy vadilo že jsem se z někým vyspal? Samozřejmě že ne. Tohle bylo ale trochu jiný. On ojel mě. Moje jakoby poprvý a já si s toho pamatuju úplný hovno. Začal se červenat. ,,Jenom nevím jak to že si gay dit si měl Peggy ne?" Nebo že by byl bisexuál? Tož otázka. ,,Peggy byla jen dobrá kamarádka" kamarádka s výhodami? No nic. Pomalu jsem si sedl a postavil se. I když jsem se snažil aby to nebolelo bylo mi to marný. Steav hned odvrátil pohled. Tak teď mu vadí že sem nahej? Měl by si to trochu ujasnit. ,,Takhle jsem si to nepředstavoval" zabručel jsem. Bolí to. Tohle mu nějak vrátím. ,, Co?" Zeptal se ale neotáčela se na mě. Uchechtl jsem se. ,,Ta bolest" chtěl jsem se ohnout pro nějaký oblečení. Tenhle tah jsem si rychle rozmyslel. ,, Promiň" omluvil se mi znovu a natáhl ke mě ruku s mým spodním prádlem. Převzal jsem si ho. ,,Hele už si mě někdy viděl řešit z kým jsem spal když jsem byl nalitej?" Zasmál jsem se a zkusil se nasoukat do kusu oblečení. ,,Jo tohle je trochu jiný. Za první si Steav za druhý jsem vážně netušil že bys mohl být gay a za třetí ojel si ty mě" pokrčil jsem rameny a došel ke skříni. Nezapomněl jsem si ho pořádně prohlédnout. Je vážně namakanej to mu musím nechat. ,, Nevadí ti to?" Zeptal se a otočil se na mě. Červenal se. Je roztomilý když se červená. ,,Sere mě že si mi odpanil prdel a já si to zkoro nepamatuju" uchechtl jsem se a sledoval jak odvrátil pohled. Nějak moc stydlivý. Na co asi myslel když mě šukal? Že si to nebudu pamatovat? Tak mi tím pádem neměl dělat značky zkoro po celém těle. Musel si to vážně užívat. ,,Tys já promiň to jsem nevěděl" začal se zase omlouvat. Teď je na omluvy trochu pozdě nemyslíš? Už se stalo. ,,Co nevěděl? Že jsem byl vždycky top? To ti mohlo dojít ne" zasmál jsem se a vzal si triko a oblékl si ho. Taky přes sebe natáhl triko a mě to najednou přišlo líto že už nemůžu obdivovat jeho dokonale vyrýsované svaly. ,,Asi mohlo" začal se soukat do kalhot. ,,Nemysli si ale že to nechám plavat. Že budu dělat že se nic nestalo" asi ví že to ani nejde. ,,J-já bych" mě je jedno co bys ty. ,,Někdy si to zopakujeme chci být střízlivý" nahodil jsem svůj svůdný úsměv. Vykulil oči a svěsil hlavu. ,,Ty bys chtěl?" Vypadlo z něj nakonec. No hádej ťuňťo. ,, Proč ne" udělal jsem krok dopředu a zajel mu rukou pod triko. Mohl jsem si konečně sáhnout na ty dokonalé prsní svaly. ,, Tělo nemáš k zahození" teď se budu bavit já. Zrychleně dýchal. Ruku sem vytáhl a sáhl si po kalhotách. ,,Ale někdy jindy jsem poněkud rozlámaný" rád bych ale bolí to. ,, Můžu pro tebe něco udělat?" Zeptal se dost provinile. Asi si to bere k srdci nějak moc. ,, Můžeš mi udělat kafe hodně kafe a najít něco na hlavu" pak pro mě budeš bůh. ,, Jasně" s tím se vydal pryč. Natáhl jsem si kalhoty a vydal se za ním. Stál u kuchyňské linky a připravoval kávu. Sedl jsem si ke stolu abych si zase hned stoupl. Hmm bezvadný. Hrnek s čerstvou kávou položil přede mě. Ještě položil na stůl nějaký praček a sám si sedl na židli. ,,Proč si nesedneš?" Zeptal se. Protože si my vyšukal prdel hele. Sáhl sem po kulatém prášku a spolkl ho. ,, Já si postojím" vzal jsem si hrnek s kávou a konečně se napil. Tohle bude ještě zajímavý.
ČTEŠ
Stony Tajná mise
FanfictionPředem se chci omluvit za pravopisné chyby jsem dysgrafik a dyslektik a psaní mi dělá problém. Je to má první publikovány příběh takže je to spíš snažení se o příběh. Snad nevadí. :) [kapitoli nevychází moc pravidelně]