Ranní překvapení

126 4 0
                                    

Steav pov:

Ráno mě probudili až paprsky slunce které se dostávali do pokoje přes roztažené žaluzie. Cítil sem tlak na boku a něčí ruku pod trikem. Otevřel sem oči a podíval se na Tonyho který se mi tiskl na hruď. Nohy měl obmotané okolo mého pasu. Sám sem ho objímal okolo pasu. Trochu mě zarazilo že já měl na sobě pyžamo a on jenom nějaké tepláky. Ehm. Začal sem přemýšlet jak se s téhle situace dostat a neprobudit ho. Když sem se jen trochu pohnul zabrblal ať nechodím a chytl se mě ještě víc. Tak asi nikam nejdu. Jediná možnost je počkat až se vzbudí a čekat že mě moc neseřve. Pořád tady byla dohoda že budeme spát dost daleko od sebe to teď však porušujeme na plné čáře. Sledoval sem jeho klidnou tvář. Bez žádné masky které používá přes den. Smál se. Okolo koutků úst se mu tvořili menší vrásky. Byl roztomilý. Rychle sem zvedl hlavu. To nemůžu. Nemůžu si myslet že je roztomilý. Je to chlap a já taky. Je to nepřípustné. Proti bohu. Už jenom že tu s ním ležím. To je nepřípustný. ,,Hmmm?" Zabručel. Podíval sem se na něj. Hodně mrkal. Tak už je vzhůru. ,, Můžu mít otázku?" Zeptal se a trochu se poodtáhl. ,,Jestli tě zajímá jak sme se do téhle polohy dostaly tak nemám tušení" zasmál sem se a pustil jeho pas. Okamžitě se ode mě odtáhl až na druhou stranu postele. ,,Promiň možná sem se večer přitulil" omluvil se trochu zdráhavě. To musím zapsat do kroniky! Tony Stark se stydí! ,,Nevadí" zakroutil sem hlavou. Je mi to asi poměrně jedno. Dokud to nic neznamená je to v pohodě. ,, Zvláštní je že sem neměl noční můru" zabručel a přikryl se. Otočil sem se abych viděl na budík. Dit je už půl osmý. ,, Aspoň ti to pomohlo" pokrčil sem rameny a zvedl se. ,,Jo to jo" otočil se ke mě zády. Vážně hodlá ještě spát? ,, Neměl bys vztávat?" Zeptal sem se a zatím si vyndal oblečení ze skříně. ,,Je brzo" zabručel nepřítomně. Brzo?! Dit je půl osmý! V tuhle dobu už se dávno vracím s ranního běhání a on ještě hodlá spát?! ,,A v kolik vaše veličenstvo vztává?" Zasmál sem se a došel k rámu postele tak abych ho aspoň trochu viděl. ,, Jedenáct tak ňak" zívl si. To ani nemyslí vážně? Zakroutil sem nad tím hlavou a odešel do koupelny se osprchovat.

Už oblečený sem se vydal do kuchyně a jal se připravovat snídani. Možná ho nalákám na snídani a kávu. Rozhodl sem se pro lívance. Zatím co sem si připravoval těsto sem přemýšlel. Jak tam jen tak ležel. Spal přítulný k mé hrudi. Bylo to zvláštní. Ještě víc matoucí je že mi to nijak nevadí. Sem rád že mu moje společnost pomohla od mur ale pořád myslel sem na to že je roztomilý. To nemůžu je to proti všemu. Pamatuju si na jednoho kamaráda s vojny. Jednou sem se vracel na pokoj který sem měl s ním. Věděl sem o něm že je gay a nijak mi to nevadilo. Dokonce sem mu pomohl přiznat se někomu koho milovat. Právě v ten den byly spolu v jedné posteli. Nazí. Nerozebíral sem to a šel si ještě zaběhat. Nechtěl sem je budit. Vypadali spokojeně. Přemýšlel sem nad sebou. Nikdy mi žádný vztah s dívkami nevydržel. Nejdýl s Peggy ale to byla spíš jen kamarádka. Dobrá kamarádka. Přemýšlel sem jestli by to tím mohlo být. Že bych byl taky na kluky. Je pravda že sem někdy ve sprchách sjel pohledem někam kam by se normální člověk nikdy nepodíval. Snad kromě úchylů. S myšlenkou že bych snad taky byl gay sem se vracel na pokoj a doufal že už jsou vzhůru. Před dveřmi stála policie. Oba je drželi v přiřazené na zdi a nendavali jim pouta. Ten den sem přišel o kamaráda. Odvedly ho do léčebny kde z něj měli udělat normálního. Nikdy sem ho už neviděl. Ani jeho přítele. Po té zkušenosti sme zadupal hodně hluboko všechny myšlenky na to že bych byl na stejné pohlaví. Nepřicházelo to k úvahu jestli sem chtěl zůstat u armády.

Dodělal sem snídani a kávu. Všechno sem položil na stůl. Podíval sem se na hodiny na zdi. Zabralo mi to necelou hodinu. Stále nevylezl. To snad ani nemohl myslet vážně? To hodlá každý den vztávat až na oběd? Co je tohle za zlozvyk? Vydal sem se zpátky do ložnice za účelem vyhnat Starka s postele. Pozastavil sme se a chvíli sledoval jak klidně spí. Na chvíli ale jen vážně na chvilinku sem si připustil že je vážně roztomilý. Tak dost očumování. ,,Hej vztávat" začal sem ho budit. Jen něco zabručel ve smyslu ještě ne a dál se ani nehl. ,, Udělal sem snídani" zkusil sem to jinak. Nedostalo se mi odpovědi. Stáhl sem z něj přikrývku. Oklepal se a přetočil na bok. Zastavil sem se nad jeho tělem. Sledoval sem jak se mu napnuly a zase uvolnili svaly při každém pohybu. Zakroutil sem hlavou abych zahnal myšlenky typu jaké by bylo kdybych se jich mohl dotknout. Zkoumat každý centimetr jeho těla. Označit si ho. Tak dost! Okřikl sem se v duchu. Přišel sem ho vzbudit ne přemýšlet nad zvrácenostma. Nikdy se to stejně nestane. Má Pepper. Vlastně nemá ale stejně je na holky. ,,Tak šup" šťouchl sem ho do boku a měl šanci se dotknout jeho holé kůže. Měl sem chuť si k němu lehnout a zase si ho přitáhnout do obětí jako předtím. Začal sem si představovat jaké by to bylo kdyby byl pode mnou a sténal moje jméno. Prosil a škemral a já bych mu nakonec vyhověl. Stuhl sem. Právě sem si představoval jaké by to bylo kdybych ojel Starka? ,,Co je?" Probudil mě s tranzu hlas. Ospale si sedl a protřel oči. Ani neví jak je takhle k nakousnutí. Jako malé rozespalé štěně. ,,Je snídaně dělej" sem si jistý že sem červený až za ušima. ,,Fffff když už si mě vzbudil" zasmál se. Zvedl se s postele a já měl krásný výhled na jeho záda. Jak by asi vypadaly s zarudlým cucflekem? Dneska mám vážně zvrhlý myšlení. ,, Už ses pokochal?" Vyrušil mě smích. Kruciš musel si všimnout jak na něj zírám. ,,Uh já" začal sem. Co bych mu měl asi říct? ,,V pohodě zlato sme přece manželé ne?" A s tím zmizel v koupelně. Stál sem jako opatřený. Tohle nemohl myslet vážně. Je to jen hra. Jen velké divadlo a on to taky nemyslí vážně. Nemůže. Cukl sem sebou a vydal se do kuchyně. Sedl sem si a pustil se do jídla.

Za chvíli se objevil. Už umytý a upravený. Sedl si naproti mě. ,,Hmmm jako kuchaře bych si tě možná nechal" usmál se a pustil se do jídla. ,,Jo nechal" zabručel. ,,Sem rád že ti chutná" rád vařím a ještě víc sem rád když to někomu chutná. Tony sní úplně všechno. Tedy mořské plody. Jak sem zjistil tak tim se vyhýbá. Asi mu nechutnají co já vím..

Stony Tajná mise Kde žijí příběhy. Začni objevovat